مهرداد میناوند از اسفند و نوروز می‌گوید:

همه‌ چیز عید را دوست دارم جز خریدش را!

همسر خامس رودریگز، ستاره رئال مادرید چگونه به والیبال بازگشت؟

دانیلا بر‌فراز تور کهکشانی‌ها

جام جم ورزشی: کاملا در محاصره فوتبال قرار گرفته است. برادرش دروازه‌بان است. همسرش هم مهاجم گلزنی به شمار می‌رود. زندگی او هم فوتبالی است. دانیلا اوسپینا با این اوصاف یک زندگی تمام فوتبالی دارد.
کد خبر: ۸۵۴۸۴۲
دانیلا  بر‌فراز تور کهکشانی‌ها

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، او همسر خامس رودریگز مهاجم کلمبیایی رئال مادرید است؛ مهاجمی که تابستان سال گذشته در جام جهانی 2014 برزیل کفش طلای برترین گلزن رقابت‌ها را به خانه برد.‌

زندگی دانیلا و خامس پس از جام‌جهانی 2014 تا حد زیادی تغییر کرد. خامس در پی یکی از گران‌ترین انتقالات تاریخ فوتبال از موناکو به رئال مادرید پیوست.

اما این انتقال درهای تازه‌ای را برروی زندگی ورزشی دانیلا گشود. دانیلا در حالی که زندگی‌اش کاملا در احاطه فوتبال قرار گرفته بود موفق شد با کمک خامس و البته باشگاه رئال مادرید به علاقه اصلی‌اش بپردازد؛ والیبال این روزها در خانواده سه نفره رودریگز نقش پررنگی دارد.

یک ازدواج فوتبالی ـ والیبالی

دیوید اوسپینا، سنگربان تیم ملی فوتبال کلمبیا که هم‌اکنون در آرسنال بازی می‌کند با خامس رودریگز دوستی عمیقی دارد.

بر اساس همین دوستی عمیق اتفاق جالبی افتاد. خامس پس‌از آشنایی با خانواده دیوید با خواهر کوچک ترش یعنی دانیلا هم آشنا شد.

این آشنایی مقدمه یک ازدواج بود. دانیلا و خامس پس از یک دوره نامزدی در نهایت در سال 2011 ازدواج کردند. حاصل این ازدواج هم دختری دو ساله به نام سالومه است که در سال 2013 به دنیا آمد.

در این مدت دانیلا هر چند با خامس زندگی شاد و خوشی داشت اما فرصتی برای رسیدگی به علاقه‌اش پیدا نکرده بود.

علاقه‌ای به نام والیبال که از کودکی در وجود او بود. پیوستن خامس رودریگز به تیمی پر زرق و برق مثل رئال مادرید می‌توانست حتی دانیلا را از والیبال باز هم دورتر کند اما شرایطی برعکس در انتظار او و توانایی‌هایش بود.


تیمی که دانیلا آن را محبوب‌تر کرد

دانیلا زمانی که نوجوان بود بازی‌کردن در رده‌های پایه تیم‌های ملی والیبال کلمبیا را تجربه کرد. اما ازدواج در سن کم و سپس بارداری باعث شد تا او به طور کلی از والیبال دست بکشد.

انتقال همسرش به تیم موناکو نیز دلیل دیگری برای دوری از اردوهای تیم ملی والیبال بود. کم‌کم والیبال در حال پاک‌شدن از ذهن دانیلا بود که اتفاق جدیدی افتاد.

همسر 23 ساله خامس رودریگز با کمک شهرت همسرش موفق شد به والیبال برگردد؛ یعنی همان شهرتی که نقش زیادی در دور کردن او از والیبال ایفا کرد.

مدتی از پیوستن خامس به رئال نگذشته بود که تیم بانوان رئال مادرید خواهان جذب همسر مهاجم کهکشانی‌ها شد.

البته نخستین عامل برای تصمیم مربی و مدیر تیم بانوان رئال مادرید شهرتی بود که خامس داشت، در واقع حضور همسر والیبالیست این فوتبالیست برجسته در تیم والیبال بانوان رئال مادرید باعث می‌شد تا نگاه‌های زیادی به سمت این تیم معطوف شود.

این همان چیزی بود که مسئولان تیم بانوان رئال می‌خواستند. پاسکوال، مدیر این تیم والیبال می‌گوید: «برای ما خیلی سخت بود که او را به خدمت بگیریم.

سعی کردیم از طریق شبکه‌های اجتماعی با او تماس بگیریم اما در نهایت این تماس از طریق رابط ما در باشگاه رئال برقرار شد. دانیلا از باشگاه‌های دیگری هم پیشنهاد داشت، اما در نهایت به باشگاه ما ملحق شد.»

تیم بانوان والیبال رئال مادرید در دسته 2 اسپانیا حضور دارد و از زمان پیوستن دانیلا که عزم دعوت شدن به تیم ملی والیبال کلمبیا را دارد بسیار پرطرفدار شده است.

یکی از دلایل پرطرفدار شدن این تیم پس از پیوستن دانیلا اوسپینا این است که خامس رودریگز گاهی اوقات به سالن برگزاری رقابت‌های همسرش می‌رود و مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کند.

ستاره‌ای که پول نمی‌خواهد

دانیلا دستمزد ماهانه 300 یورویی تیمش را قبول نمی‌کند و حاضر به دریافت آن نیست. این والیبالیست کلمبیایی شوهری دارد که از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان به شمار می‌رود، با این اوصاف چه نیازی به دستمزد 300 یورویی است؟!

دانیلا نه تنها دستمزدی نمی‌گیرد بلکه باعث درآمدزایی بیشتر این باشگاه شده است زیرا وی به عنوان همسر یکی از فوتبالیست‌های برتر و محبوب جهان باعث شده تا اسپانسرهای زیادی برای حمایت مالی این تیم، پا پیش بگذارد.

در واقع باشگاه مادریدی هم از توانایی‌های فنی این بازیکن 183 سانتی‌متری استفاده می‌کند و هم از بهره‌های مالی که وی ناخواسته به باشگاه خود می‌دهد.

دانیلا اما نه به توجه رسانه‌های اسپانیایی و به خصوص مادریدی به خودش فکر می‌کند، نه به دستمزد. او یک هدف دارد. این‌که بتواند به تیم ملی والیبال کلمبیا دعوت شود. رویای دانیلا هر روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود.

هیلدا حسینی‌خواه

ضمیمه جام بانوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها