جام جم ورزشی: تیم ملی تکواندوی کشورمان در پایان رقابت یک روزه 602 تکواندوکار در تورنمنت آزاد کرواسی، موفق به کسب 4 مدال طلا، دو مدال نقره و یک برنز شد.
کد خبر: ۸۵۳۹۶۲
پایان کار تکواندوکاران با 4 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز بسته شد

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در پایان رقابت‌های یک روزه تکواندوکاران 52 کشور در 8 وزن جهانی زنان و مردان در تورنمنت آزاد کرواسی (G1)، تیم ملی کشورمان که با 8 نماینده در این مسابقات حضور داشت، موفق به کسب 7 مدال رنگارنگ شد.

آرمین هادی‌پور در وزن 54- کیلوگرم، بهنام اسبقی در وزن 68- کیلوگرم، امید عمیدی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم 4 نشان زرین طلای کشورمان را ضرب کردند، محمد کاظمی در وزن 58- کیلوگرم و ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم، مدال نقره را بدست آوردند و فرزاد ذوالقدری در وزن 74- کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

مسعود حجی‌زواره نماینده وزن 80- کیلوگرم کشورمان نیز علی رغم دو پیروزی که بدست آورد در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات بدلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو و جلوگیری از تشدید این آسیب برای حضور مقتدرانه در فینال گرندپری، از ادامه مبارزات انصراف داد و عنوان پنجم را کسب کرد.

ایران در وزن 63- کیلوگرم نماینده‌ای نداشت.

هدایت تیم ملی کشورمان برعهده بیزن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) بود.

این دوره از مسابقات G1 بود و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016 تعلق گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها