جام جم ورزشی: در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر تیم مسعود شجاعی مغلوب یاران ژاوی شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۸۹
شجاعی و یاران مغلوب تیم ژاوی شدند

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، هفته هشتم لیگ برتر (ستارگان) قطر دیشب ادامه یافت.
به گزارش الکره ، نتایج مسابقات به شرح زیر است :
ام صلال 1 - 0 لخویا
- آندرانیک تیموریان هافبک و کاپیتان تیم ملی ایران تا دقیقه 82 در ترکیب ام صلال حضور داشت و در دقیقه 59 کارت زرد گرفت.تک گل لخویا را یانیک ساگبو مهاجم ساحل عاجی و سابق موناکو ، هول سیتی و وولورهمپتون در دقیقه 46 به ثمر رساند.
الغرافه 0 - 1 السد
- تک گل تیم السد را موریکوی مهاجم برزیلی در دقیقه 54 به ثمر رساند و ژاوی هافبک اسپانیایی به طور کامل در ترکیب این تیم حضور داشت.مسعود شجاعی هافبک ملی پوش ایرانی تا دقیقه 72 در ترکیب الغرافه بازی کرد.
الخور 2 - 1 القطر
الریان 2 - 1 الوکره
العربی 2 - 1 الخریطیات
- هر دو گل تیم العربی را بازهم پائولینیو مهاجم برزیلی به ثمر رساند و اشکان دژاگه هافبک ملی پوش ایرانی به طور کامل در ترکیب العربی حضور داشت.هدایت تیم العربی را جانفرانکو زولای ایتالیایی بر عهده دارد.
در جدول لیگ برتر قطر تیم الریان با 24 امتیاز در صدر تثبیت شد و تیم های السد با 18 و الجیش با 17 امتیاز دوم و سوم هستند.تیم العربی (تیم اشکان دژاگه) با 16 امتیاز در رده چهارم جای دارد.تیم ام صلال (تیم آندو تیموریان) با 15 امتیاز در رده پنجم است و الاهلی (تیم مجتبی جباری و پژمان منتظری) با 11 امتیاز در رده ششم جالی دارد.تیم الغرافه (تیم مسعود شجاعی) با 11 امتیاز در رده هفتم باقی ماند و تیم مسیمیر (تیم محمد نوری) با 3 امتیاز و یک رده نزول در رده 14 (آخر) قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها