جام جم ورزشی: «تندیس ۲۴» به یاد هادی نوروزی کاپیتان فقیدتیم پرسپولیس به با اخلاق‌ترین بازیکن فوتبال سال اهدا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۹۰۶
«تندیس ۲۴» به با اخلاق‌ترین فوتبالیست سال اهدا می‌شود

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، احد ابراهیم پور دوست و برادر همسر هادی نوروزی با حضور در برنامه «خوبی از خودتونه» شبکه دو سیما اعلام کرد: هادی رفت اما اخلاق و منش پهلوانی او باقی‌مانده، بنابراین تلاش‌های صورت گرفته تا هرسال به یاد هادی تندیس ۲۴ به با اخلاق‌ترین بازیکن اهدا شود.

در آستانه چهلمین روز از درگذشت هادی نوروزی شب گذشته احد و زهرا ابراهیم پور، مهدی، هانا و هانی نوروزی خانواده کاپیتان تازه درگذشته سرخ‌پوش‌ها مهمان برنامه «خوبی از خودتونه» شدند.

همسر هادی نوروزی در این برنامه فقدان مهاجم ۳۰ ساله پرسپولیس را شوک بزرگی برای خانواده و اهالی ورزش اعلام کرد و افزود: مرگ هادی هنوز برای ما باورکردنی نیست و آنچه در این ایام تحمل درد را برای ما آسان کرد محبت و ابراز همدردی مردم بود.

زهرا ابراهیم پور درباره مراسم چهلمین روز درگذشت این ورزشکار افزود: این مراسم با حضور خانواده و هواداران ۱۴ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در روستای کپور چال، زادگاه هادی و بر سر مزار وی برگزار خواهد شد.

در ادامه احد ابراهیم پور دوست صمیمی و برادر همسر این فوتبالیست نیز افزود: گرچه فقدان هادی اندوه بسیار بزرگی بود، اما من از زمانی که حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع این ورزشکار را دیدم، بیش ‌از پیش به ایرانی بودن خود می‌بالم.

وی افزود: هادی هم باشگاهی، برادر، بزرگ‌تر و صمیمی‌ترین دوست من بود، هادی برخلاف برخی که پس از ازدواجشان از ورزش دور می‌شوند، با تشکیل خانواده از ورزش دور نشد، او بازیکن با اخلاقی بود و این رسالت بر دوش ماست که بتوانیم راه او را ادامه دهیم. هادی اخلاق و منش پهلوانی داشت و ما در تلاشیم کاری کنیم تا هرسال به یاد هادی تندیس ۲۴ به با اخلاق‌ترین بازیکن اهدا شود.

در ادامه برنامه سه‌شنبه‌شب «خوبی از خودتونه» مهدی برادر هادی نوروزی گفت: هنوز نتوانستم با مرگ برادرم کنار بیایم، ما رابطه نزدیکی با یکدیگر داشتیم، هم‌تیمی بودیم و حتی در یک‌ شب ازدواج کردیم؛ فقدان او برای خیلی‌ها بسیار سخت است و من وظیفه خود می‌دانم تا به‌طور ویژه از مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور محترم، نمایندگان دولت و ملت و آحاد ملت شریف ایران که ما را مورد لطف قراردادند، قدردانی کنم.

این برنامه برای مدت کوتاهی هم میزبان هانی و هانا فرزندان کاپیتان فقید سرخ پوشان بود. هانا در این برنامه گفت قصد دارد مانند پدرش فوتبالیست شود و با پیراهن عدد ۲۴ بازی کند.

«خوبی از خودتونه» به تهیه‌کنندگی سمانه فراهانی کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو است که سه‌شنبه تا پنجشنبه هر هفته با اجرای میثم زمان‌آبادی از شبکه دو پخش می‌شود.

این برنامه سه‌شنبه تا پنجشنبه پس از خبر ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن ساعت ۲:۵۰ روز آینده خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها