جام جم ورزشی: مهتاب کرامتی از این می‌گوید ک کم و بیش فوتبال را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۸۵۲۸۱۱
واکنش مهتاب کرامتی به استقلالی بودنش

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از خبرآنلاین ، مهتاب کرامتی استقلالی است؟ این اولین سوالی است که وقتی یک خبرنگار فوتبالی به مهتاب کرامتی می رسد، می پرسد. او که یکی از مشهورترین بازیگران سینمای ایران است. هر چه در اینترنت سرچ بدهید «مصاحبه فوتبالی با کرامتی» چیزی دستگیرتان نمی شود اما تک و توک مطالبی پیدا می کنید که نوشته اند «او استقلالی است.» این بازیگر مطرح روز گذشته میهمان موسسه خبر بود و به محض دیدنش همین سوال را پرسیدیم؛ آیا شما استقلالی هستید؟ کرامتی در پاسخ به این سوال فقط لبخندی زد و پاسخی نداد. این یعنی او استقلالی بودنش را تکذیب نکرد!
چندی پیش بود که عکس هایی از مهتاب کرامتی در کنار علی کریمی منتشر شد؛ چهره محبوب فوتبال ایران. دورهمی آنها به دلیل برگزازی یک مراسم خیریه بود. کرامتی در این باره به خبرآنلاین می گوید: «علی کریمی همیشه به من لطف دارد. خیلی از ستاره های فوتبال مثل علی کریمی در کارهای خیریه شرکت می کنند. من ایشان را برای کار خیریه ام دعوت کردم که او هم به من لطف کرد و آمد.»
کرامتی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال نگاه می کنید؟ مکثی کرد و گفت: «کم و بیش فوتبال را دنبال می کنم ولی زیاد فوتبالی نیستم.» مهتاب کرامتی این جواب را داد و وقتی قصد داشتیم از او سوال های فوتبالی دیگری بپرسیم، لبخندی زد و گفت: «مراقبت خودتان باشید و خداحافظ!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها