هفته دوم لیگ برتر بسکتبال

حساس‌ترین بازی در تهران

تیم‌های لیگ برتر بسکتبال با برداشتن یک گام به جلو تا اندازه‌ای خود را معرفی کردند؛ اما برای شناخت بیشتر آنها باید چند هفته‌ای صبر کرد.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۳
حساس‌ترین بازی در تهران

به گزارش جام جم ورزشی،​ هفته نخست که با پخش استانی چند بازی همراه بود و پوشش سراسری وجود نداشت نشان داد هنوز برای پوشش خوب رسانه‌ای به‌ویژه سیما برنامه‌ریزی نشده است، آن هم در شرایطی که بسکتبال بعد از ناکامی‌های اخیر به تبلیغات بیشتر نیاز دارد؛ پوشش رسانه‌ای وسیع با نقد و بررسی درست و دقیق که بتواند راهگشا باشد و بسکتبال را از مشکلات فراوانش رهایی بخشد.

بعد از بازی‌های هفته نخست که پرگل‌ترین آن هم کیفیت در خور توجهی نداشت تیم‌ها امروز برای بازی‌های هفته دوم آماده می‌شوند. تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در گرگان برابر شهرداری این شهر به میدان می‌رود که در هفته نخست برابر شیمیدر تهران، نتیجه را در خانه واگذار کرد. شهرداری با نتیجه‌ای که گرفت نشان داد تغییرات اخیر زمان را برای این تیم هدر داد و محمد ایزدپناه، سرمربی تیم شمالی برای آمادگی و هماهنگی میان نفراتش دست‌کم یک نیم فصل فرصت می‌خواهد.دانشگاه آزاد هم در دیداری خانگی نفت آبادان را شکست داد که با همه خریدهایش برابر تیم تهرانی حرفی برای گفتن نداشت.

حساس‌ترین بازی هفته دوم را تیم‌های شیمیدر تهران و پتروشیمی بندرامام بازی می‌کنند؛ یک تیم خندان از برد در هفته نخست و دیگری نگران بابت باخت خانگی. شاپور یاوری، مدیر باشگاه پتروشیمی بندر امام بعد از باخت روز پنجشنبه برابر ثامن گفته بود تیمش به خاطر تمرینات و مسابقه‌های تیم ملی خوب و کافی تمرین نکرده و ناهماهنگی بین نفرات زیاد است. در عوض شیمیدر با شکست شهرداری زنگ خطر را برای رقبای دیگر به صدا درآورد که در این میان کار پتروشیمی بندر امام با وجود یار خارجی‌ اش در بازی امروز سخت است.

تیم بسکتبال نفت آبادان بعد از شکست و جنجال در هفته نخست امروز برابر ثامن مشهد به میدان می‌رود که از نخستین بازی با تیم‌های جنوبی خاطره خوبی دارد. بازیکنان تیم مشهدی بعد از برد در بندرامام به آبادان رفتند و در این شهر اردو زدند تا زمان بازی امروز فرابرسد. تیم بسکتبال شهرداری تبریز هم با بردی شیرین، تهران را ترک کرد تا امروز در خانه منتظر آینده‌سازان میهن اصفهان باشد. تیم اصفهانی بازی نخست خود را به شهرداری اراک باخت. در آخرین دیدار امروز هم نیروی زمینی در خانه میزبان شهرداری اراک است. حضور ملی‌پوشانی مانند حامد آفاق و اصغر کاردوست برابر بازیکنان جوان نیروی زمین کفه را به سود تیم اراکی سنگین می‌کند، اما نیروی زمینی با یک باخت در هفته گذشته نمی‌خواهد تعداد باخت‌های خود را در آغاز لیگ برتر بیشتر کند.

برنامه بازی‌ها

شهرداری تبریز... آینده سازان میهن اصفهان

پالایش نفت آبادان... ثامن مشهد

شیمیدُر تهران... پتروشیمی بندرامام

شهرداری گرگان... دانشگاه آزاد

نیروی زمینی... شهرداری اراک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها