گفت‌وگو با ندا شهسواری، بانوی شماره یک پینگ‌پنگ ایران در آستانه رقابت‌های انتخابی المپیک

آرزوهای بزرگ ندا

جام جم ورزشی: در پایان رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس روی میز بانوان ایران، ندا شهسواری به عنوان قهرمانی رسید.
کد خبر: ۸۴۸۵۸۰
قهرمانی ندا شهسواری در جایزه بزرگ پینگ‌پنگ ایران

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، ندا شهسواری در این رقابت‌ها موفق به شکست دادن هر دو بازیکن کره‌شمالی شد و تنها باخت او برابر مریم صامت دیگر بانوی ملی‌پوش ایران رقم خورد و در نهایت به عنوان قهرمانی رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس روی میز ایران دست یافت.

شهسواری که در روز اول با 7 پیروزی پیشتاز مسابقات جایزه بزرگ در اصفهان بود، این صدرنشینی را در روز دوم نیز حفظ کرد و جایزه 500 دلاری مسابقات را بدست آورد.

شهسواری با 21 امتیاز و یک باخت مقابل مریم صامت به عنوان قهرمانی دست یافت. سین سون کره‌ای نیز با یک شکست به شهسواری و کسب 21 امتیاز در مکان دوم ایستاد و مریم صامت دیگر ملی پوش ایران با 19 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

صبا صفری هم در این رقابت‌ها با 18 امتیاز در مکان چهارم ایستاد.

عناوین پنجم تا دوازدهم نیز به ترتیب نصیب تایونیک از کره‌شمالی با 17، شقایق حسین‌زاده با 17، فاطمه جمالی‌فر با 16، محجوبه عمرانی با 15 ، مهشید اشتری با 15، منصوره رضایی با 14، آنا فیاضیان با 13 و مائده مهرابی با 11 امتیاز شد.

در این بازی‌ها محجوبه عمرانی عضو تیم اعزامی به مسابقات آسیایی تایلند در حالی با 4 برد و 7 باخت به مقام هشتمی رسید که بدلیل مصدومیت از ناحیه مچ دست، شرایط مطلوبی نداشت و قصد ادامه دادن بازی ها را نداشت به اجبار برای به هم نریختن جدول بازی‌ها مقابل حریفان با درد بازی کرد.

در پایان این رقابت‌ها به نفر اول 500 دلار ، نفر دوم 300 دلار و نفر سوم 200 دلار جایزه نقدی داده شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها