جام جم ورزشی: همه آنهایی که دیروز برای تماشای بازی یاران هادی نوروزی و هنرمندان به ورزشگاه دستگردی رفته بودند، در همان ابتدا تحت‌تاثیر لحظه‌ای قرار گرفتند که تیم یاران هادی، با کاپیتانی هانی نوروزی وارد زمین شد.
کد خبر: ۸۴۵۶۳۲
بازوبند هادی بر دست هانی

گروه ورزش جام جم آنلاین - پسر 9 ساله کاپیتان فقید پرسپولیس، احساس خوبی داشت از این‌که مسئولیت پدر را به او سپرده بودند. هانی گرچه حالا دیگر ده روزی هست که بابا هادی را کنار خود نمی‌بیند، اما دیروز خوشحال بود از این‌که بازیکنانی چون کریم باقری، رحمان رضایی، مهرداد میناوند، سپهر حیدری، محسن خلیلی، عادل کلاه‌کج و اشپیتیم آرفی پشت سرش به صف شدند تا وارد زمین شوند.

بازی نمادین دیروز ستاره‌های دیگری هم داشت؛ نفراتی چون پرویز مظلومی، محمود خوردبین، سیدجواد هاشمی، مرتضی کاظمی، محمدرضا مهدوی، پیروز قربانی، محمد نوازی، احمد مومن‌زاده، کامران نجف‌زاده، سیاوش خیرابی، رحمان احمدی، میثاق معمارزاده، ابراهیم شکوری، محمد عباس‌زاده و علیرضا نیکبخت‌واحدی. دیروز برای این‌که تعداد بازیکنان زمین به عدد 24 برسد، برای هر تیم 12 بازیکن به زمین آمد؛ 24 بازیکن که همگی شماره 24 پوشیده بودند. در دقیقه 24 هم در حرکتی نمادین بازیکنان دو تیم تونلی در کنار زمین به‌وجود آوردند تا هانی نوروزی از آن عبور کند و به تشویق 500 تماشاگری که به دستگردی آمده بودند، پاسخ دهد. به این ترتیب یک روز به‌یادماندنی برای هانی رقم خورد تا در غیاب پدرش، احساس تنهایی‌نکند.

لحظاتی از این دست در همین ده روزی که هادی از میان ما رفته برای خانواده‌اش کم نبوده است؛ از ازدحام جمعیت در مقابل بیمارستان آتیه گرفته تا مراسم‌های پرشکوهی که به‌منظور تشییع پیکر هادی در ورزشگاه آزادی تهران، ورزشگاه هفت تیر بابل و روستای کپورچال برگزار شد. این همراهی‌ها و همدلی‌های مردم، همه‌اش بهانه‌ای بود برای تسلای خاطر خانواده هادی تا به آنها بگویند ما کنارتان هستیم. امید که این همدردی مقطعی نباشد و خدای ناکرده وعده‌هایی هم که داده می‌شود از سر احساس نباشد. این روز‌ها می‌آیند و می‌روند، اما شاید آنچه در آینده باعث دلخوری خانواده هادی شود، برخی از همین وعده‌هاست که به زبان می‌آید، اما ضمانتی برای اجرا ندارد.

رضا پورعالی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها