جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی از ژاپنی ها به خاطر حضور در ایران و بازی با تیم ملی تشکر می کند.
کد خبر: ۸۴۵۱۴۵
کی روش: هیچ ارزشی برای انتقادهایتان قایل نیستم!

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از خبرآنلاین ، کارلوس کی روش می گوید اگر ایران به ژاپن ببازد و منتقدان دوباره علیه اش شوند، ناراحت نمی شود: «هیچ ارزشی برای انتقادهای این چنینی قائل نیستیم. خیلی وقت ها شده عملکرد خوبی داشتیم ولی نتیجه نگرفته ایم. همین آدم ها در آن لحظات فشار زیادی به ما وارد کرده اند.»
به خوبی پیداست هنوز کارلوس کی روش از انتقادها پس از شکست ایران مقابل عراق و حذف از جام جهانی، ناراحت است. کروش ادامه می دهد: «برای ما مهمترین نکته در شرایط فعلی رسیدن به مرحله بعدی جام جهانی است.» در واقع منظور او این است که بازی با ژاپن دوستانه است و هدف تیم ملی برد و باخت در این مسابقه نیست. کی روش توضیح می دهد: «4 بازی دیگر در مرحله اول مقدماتی باقی مانده و می‌توانیم امتیاز بگیریم. از 4 بازی 3 بازی در تهران است. باید اشاره کنم که اگر می‌خواهید از موسیقی لذت ببرید می‌توانید به سالن اپرا بروید ولی اینجا زمین مسابقه است.»
او درباره بازی با ژاپن چنین نظری می دهد: «برای من افتخار است با ایرانی که در قلبم جای دارد، به مصاف تیمی می روم که برایش احترام زیادی قایلم. من با ماساتوشی بازیکن ژاپن قبلا کار کرده ام. مطمئنا نمی‌توان به راحتی از نام‌هایی مانند کی‌سوکه هوندا و شینجی کاگاوا بگذریم اما خطرناک‌ترین بازیکن ژاپن روحیه تیمی آنها است. ما می‌دانیم ژاپن همیشه از نظر نظم تیمی، تیمی منسجم است. من باید از ژاپنی ها به خاطر سفر به ایران و بازی با تیم ملی تشکر کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها