رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت تیم های بدهکار لیگ برتر را تشریح کرد و گفت: به جز استقلال و پرسپولیس، سایر تیم ها در حال پرداخت بدهی هایشان هستند.
کد خبر: ۸۴۴۴۴۱
آخرین وضعیت تیم های بدهکار لیگ برتر فوتبال اعلام شد

اسماعیل حسن زاده در گفت وگو با ایرنا در پاسخ به این سوال که آیا همچنان تیم بدهکار در لیگ برتر فوتبال وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: به جز تیم های استقلال و پرسپولیس، سایر تیم ها بر اساس راهکار پیش بینی شده در جلسات مشترک، در حال پرداخت و تسویه بدهی هایشان هستند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: تیم های لیگ برتری، بر اساس تاریخ احکام صادر شده، به ترتیب بدهی هایشان را پرداخت می کنند.

حسن زاده درباره بدهی دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز گفت: با توجه به اینکه این دو تیم دولتی هستند، مکانیزم خاص خود را دارند و باید بر اساس شرایط خاص حاکم بر آنها، روش های تسویه بدهی پیش بینی شود.

پیش از آغاز پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بود که کمیته انضباطی اعلام کرد، تیم های بدهکار تا قبل از تسویه بدهی هایشان نمی توانند در لیگ شرکت کنند.

پس از آن، در جلسات مشترک، مکانیزمی برای تسویه بدهی تیم های لیگ برتری پیش بینی و قرار شد بر اساس دستور العمل تعیین شده، تیم ها بدهی هایشان را پرداخت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها