جام جم ورزشی: کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت که پس از برگزاری مراسم چهلم هادی نوروزی، به یاد این بازیکن یک بازی بزرگ و باشکوه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۴۳۲۶
عابدزاده: بازی باشکوهی برای هادی برگزار می‌کنیم

احمدرضا عابدزاده عنوان کرد: با وجود سپری شدن چند روز از درگذشت هادی نوروزی، هنوز جامعه ورزش داغدار و عزادار است و همه افراد شرایط روحی بدی دارند. در این مدت پیشکسوتان ورزش، هواداران و رسانه‌ها کنار خانواده نوروزی بودند و تلاش کردند تسلی خاطر خانواده این بازیکن فقید باشند اما باید قبول کرد که جای خالی هادی به راحتی پر نخواهد شد.
به گزارش تسنیم ، وی ادامه داد: نوروزی جزو بازیکنان محجوب و بااخلاق فوتبال ایران بود و امیدوارم جامعه فوتبال یاد و خاطره او را همواره زنده نگه دارند.
عابدزاده درباره اینکه اعلام شده تیم «یاران هادی» روز دوشنبه هفته جاری به یاد مهاجم فقید پرسپولیس به میدان خواهد رفت، اظهار داشت: با من هیچ‌گونه هماهنگی انجام نشده و تا جایی که می‌دانم، با کریمی و پروین هم هماهنگ نشده است. بهتر است قبل از اینکه بخواهند کاری انجام دهند با ما هماهنگ کنند و ما را در جریان بگذارند.
دروازه‌بان پیشین پرسپولیس گفت: در صحبتی که با پروین و کریمی داشتم، قرار شد پس از مراسم چهلم هادی نوروزی، یک بازی بزرگ و باشکوه انجام دهیم و به بهترین شکل ممکن یاد نوروزی را زنده نگه داریم. مقدمات این کار انجام شده و در نظر داریم در این بازی از بزرگان فوتبال ایران دعوت به عمل آوریم تا مراسمی در شأن هادی برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها