جام جم ورزشی: سقوط وحشتناکی برای فیفا بود. چونگ مونگ جون نایب رییس سابق این نهاد می گوید فیفا همانند کشتی تایتانیک در حال غرق شدن است.
کد خبر: ۸۴۴۳۱۶
کشتی تایتانیکی که با پیرمرد سوئیسی غرق شد

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین، کشتی تایتانیک با پیرمرد سوئیسی در حال غرق شدن است. سپ بلاتر سوئیسی بالاخره به بن بست رسید و دیگر راه فراری ندارد. تعلیق او از فیفا 90 روزه است هر چند بسیاری می گویند او به مدت 45 روز دیگر نیز تعلیق خواهد شد. با این حال آخرین اخبار حاکی از آن است که وی با وجود این تعلیق دوباره به مسند ریاست برمی گردد.

بلاتر در حاضر متهم است دو میلیون فرانک به صورت غیر قانونی به پلاتینی، رییس یوفا پرداخت کرده است. او همچنین متهم است با انجمن فو‌تبا‌ل کارائیب قراردادی بسته که به نفع فیفا نبوده است.

پلاتینی نیز با بلاتر در حال غرق شدن است. او که برای ریاست فیفا برنامه های زیادی داشت حالا وجهه خود در اروپا را هم از دست داده است.

عیسی‌ حیاتو که به صورت موقت جانشین سپ بلاتر شده، قرار است هفته‌ آینده در جلسه‌ای در سوئیس شرکت کند. کمیته‌ اجرایی یوفا قرار است جلسه اضطراری در روز 15 اکتبر برگزار کند و قرار است که در این جلسه 54 عضو انجمن فیفا شرکت کنند. این جلسه در حالی برگزار می‌شود که کمیته‌ اجرایی یوفا تصمیم گرفته است تعلیق پلاتینی را نپذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها