جام جم ورزشی: شایعه به کما رفتن علی دایی در یک سانحه رانندگی به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این برای نخستین بار نیست که آقای گل جهان قربانی شایعات بی اساس می شود.
کد خبر: ۸۴۳۰۵۹
همه شایعات داغ و باور نکردنی درباره علی دایی!

به گزارش جام جم ورزشی ، علی دایی برای حضور در مراسم خاکسپاری هادی نوروزی عازم بابل می شود. در هنگام بازگشت او به تهران اتفاق عجیبی می افتد. عکس هایی که مربوط به تصادف چهار سال پیش اوست در فضای مجازی با این عنوان که "علی دایی در کماست، برایش دعا کنید" دست به دست می چرخد. این خبر ابتدا از سوی بهمن نماینده تام الاختیار علی دایی تکذیب شد و سپس باشگاه صبا در این رابطه بیانیه صادر کرد. اینکه چه کسی نخستین بار این شایعه را به وجود آورد کار پلیس فتاست اما موضوعی که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد این است که علی دایی در سال های اخیر بیش از هر فرد مشهور دیگری قربانی شایعات تلخ این چنینی شده است، شایعاتی که گاه خانواده او را به شدت شوکه و وحشت زده کرده است. به بهانه انتشار شایعه به کما رفتن او نگاهی به مهم ترین شایعاتی می اندازیم که در چند سال اخیر درباره او ساخته شده است:

دایی ترور شد!

این اتفاق سال 81 افتاد، یعنی زمانی که علی دایی در الشباب امارات بازی می کرد. شایع شد که او ترور شده است. به همین سادگی! زمانی که این شایعه دهان به دهان می چرخید علی دایی پس از بازگشت از تمرینات الشباب به خانه موبایل خود را خاموش کرده و به خواب عمیقی فرورفته بود بی خبر از آنکه خانواده اش بی تابانه در جستجوی او و اطمینان از سلامتی او هستند. دایی بعدا در گفت و گویی اظهار داشت خانواده اش جان به لب شدند تا او را پیدا کنند!

و باز هم شایعه فوت دایی...

چهار سال بعد یعنی در سال 85 این اتفاق تکرار شد. بدون هیچ دلیلی باز هم شایعه فوت علی دایی یک کلاغ و چهل کلاغ شد و این کار غیر اخلاقی باز هم علی دایی و خانواده اش را وادار به واکنش کرد. هرگز مشخص نشد چه کسی و یا چه کسانی این شایعه را منتشر کرده بودند.

و یک شایعه 70 میلیونی

این شایعه اصلا خبر ناگواری درباره علی دایی نبود اما او را بسیار ناراحت کرد. در فضای مجازی با انتشار تصاویری از جشن تولد دختر خردسال علی دایی شایعه شد که او برای برگزاری جشن تولد دختر خود 70 میلیون پول خرج کرده است. بسیاری بابت این ولخرجی به علی دایی اعتراض کردند اما دایی به اطرافیان خود گفت که هرگز برای دختر خود تولد 70 میلیونی نگرفته و این شایعه در جهت تخریب او بوده است.

شایعه خانوادگی

سال گذشته خبری در یکی از سایت های ورزشی منتشر شد که در ارتباط با مسائل خانوادگی و خصوصی یک فوتبالیست سابق تیم ملی بود. با کدهایی که در این خبر داده شد بسیاری به این نتیجه رسیدند که فرد مورد نظر کسی نیست جز علی دایی در صورتی که آن خبر درباره یکی دیگر از بازیکنان سابق تیم ملی تنظیم شده بود. اما باز هم علی دایی در کانون شایعه ای قرار گرفته بود که اصلا ارتباطی با او نداشت. خبر مربوط می شد به دعوای حقوقی یک فوتبالی مشهور با همسر سابقش بر سر گرفتن حضانت فرزند!

و این جریان کماکان ادامه دارد. امروز خبر به کما رفتن او منتشر می شود و فردا شایعات دیگری در راه است. نه تنها شایعات که برخی از حرکات حساب شده و تخریبی علیه علی دایی و حتی برخی دیگر از چهره های شاخص فوتبال همانند فرهاد مجیدی در فضای مجازی شکل گرفته است. باوجود همه این اتفاقات تلخ هنوز اراده ای برای برخورد با شایعه سازان وجود ندارد.

با ادامه این روند منتظر شایعات داغ دیگری درباره علی دایی و دیگر چهره های شاخص هنری و ورزشی در فضای مجازی باشید...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
۰
۰
...خدا نكنه اتفاقی واسه علی آقا بیفته
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها