کاپیتان تیم پرسپولیس که بامداد امروز پنج شنبه براثر ایست قلبی جان خود را از دست داد با تصمیم خانواده در بابل محل زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۱۲۶۲
کاپیتان سرخ ها در زادگاهش دفن می شود

به گزارش ایرنا، درگذشت هادی نوروزی باعث شد از ساعت های ابتدایی امروز تمامی بازیکنان و کادر فنی سرخپوشان با مراجعه به بیمارستان در اندوه درگذشت کاپیتان خوش اخلاق سرخ ها به سر برند.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که به حالت ناباورانه ای در بیمارستان آتیه حاضر شده به پزشک سرخ ها دستور داد تا گزارش کاملی از علت فوت کاپیتان خود در اختیار او قرار دهند.

همچنین علی انصاریان، پژمان جمشیدی، مهرداد اولادی و جواد کاظمیان بازیکنان سابق پرسپولیس که سابقه بازی با نوروزی را در این تیم دارند نیز در بیمارستان حاضر و با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

محسن بنگر و رضا نورمحمدی از دوستان صمیمی هادی نوروزی که با او رفت و آمد خانوادگی داشتند همسر کاپیتان سرخ ها را به ماشین بابک حاتمی مدافع پرسپولیس منتقل کرده تا بتوانند کمی او را به شرایط طبیعی بازگرداند.

همچنین پیکر زنده یاد نوروزی نیز به پزشکی قانونی منتقل شد و قرار است وی را ظرف سه روز آینده در بابل محل زادگاهش به خاک بسپارند.

حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق پرسپولیس و عضو شورای شهر تهران که در زمان زنده یاد نوروزی به عضویت پرسپولیس درآمده بود در تماس با مدیران این باشگاه آمادگی شورای شهر برای همکاری با خانواده نوروزی را اعلام کرد.

حدود یکصد هوادار پرسپولیس مقابل بیمارستان آتیه حاضر شدند.

کریم باقری مربی و محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس جزو اولین نفراتی بودند که به بیمارستان آمده و با تیم پزشکی نوروزی به گفت و گو نشستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها