رئیس فدراسیون فوتبال گفت:من سفرهای زیادی می‌روم، اما نمی‌دانم چرا سفرم به هند از سوی وزارت ورزش و جوانان رسانه‌ای شد!
کد خبر: ۸۴۱۰۳۹
کفاشیان: نمی‌دانم چرا سفرم به هند را رسانه‌ای کردند؟

به گزارش فارس، علی‌ کفاشیان در مراسم تقدیر از ملی‌پوشان فوتسالیست گفت:‌ همانطور که وزیر ورزش اشاره کرد قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان با همدلی بازیکنان و کادر فنی به دست آمد.

وی افزود: در کل بازی که از بچه‌ها دیدم نشان دادند که آسیا دیگر برای آنها بزرگ نیست و آنها می‌توانند در جهان بدرخشند.

وی در مورد گزارش برخی رسانه‌های معاند مبنی بر حضور مردان در تیم فوتبال بانوان گفت: از 6 سال پیش دقت‌های ویژه‌ای در این مورد را داشته‌ایم و تیم ما کاملاً سالم است. شاید ما به دیگران شک داشته باشیم چون آنها حتی دقت‌های ما را نداشتند اما حاضریم در هر مرجعی که بخواهند پرونده‌های خود را در این مورد نشان دهیم. ما حتی در مسابقات آسیایی نیز تست‌های ویژه‌ای را انجام دادیم و آنها که این حرف‌ها را می‌زنند چشم این را که زن ایرانی می‌تواند در ایران اینطور فعالیت کند را ندارند.

کفاشیان در مورد اینکه چرا به تازگی وزارت ورزش سفرهای خارجی او را که مورد تأیید قرار می‌دهد و رسانه‌ای می‌کند، گفت: بالاخره سفرهای ما کاری هستند و همواره آنها را به اطلاع شورای برون‌مرزی می‌رسانیم اما نمی‌دانم چرا سفری که قرار است به هند داشته باشیم این‌طور منعکس شد. حتی دو سفر اخیر بنده به سوئیس و مالزی کاری و مأموریتی بود که برای من در نظر گرفته شده بود البته یکی از سیاست‌های فدراسیون‌های مختلف باید این باشد که در مراجع بین‌المللی فعال باشند چون اگر بخواهیم حق خودمان را بگیریم باید در چنین جلساتی شرکت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: پس از جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که هفته آینده برگزار می‌‌شود پاداش اهدایی ملی‌پوشان فوتسال زنان مصوب و به آنها اهدا خواهد شد. در هر صورت این پاداش سکه یا پول خواهد بود و به طور حتم خانه و ماشین نیست!

وی در مورد اعتصاب داوران گفت: در جلسه‌ای که با کمیته داوران خواهیم داشت می‌خواهیم سیاست‌گذاری‌ها را بررسی و از داوران حمایت کنیم البته کمیته داوران نیز باید یکسری فعالیت‌ها مثل استعدادیابی و یا بالا بردن کیفیت کاری داوران را مدنظر قرار دهد و ما برای این موضوع حاضریم همفکری کنیم و آمادگی جلسات مختلف را داریم. مطمئنم در آینده روش کار داوران بهتر می‌شود و نباید کاری کنیم که استرشان بیشتر شود.

کفاشیان در مورد بحث فساد در فوتبال گفت: در فدراسیون رکن قضایی داریم اگر هر جای از مملکت فساد باشد ارکان قضایی در آن ورود می‌کنند و اگر هم مشخص نباشد باید سربازان گمنام ورود کرده و مدارک را ارائه دهند. رکن قضایی و قوه قضاییه داریم و ارگان‌های مختلفی هستند که بر ما نظارت می‌کنند که از جمله آن می‌توان به رسانه‌ها اشاره کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی براینکه گویا کی‌روش از آل‌ اشپورت پول زور گرفته است، گفت: چه پول زوری! دو تا آدم عاقل و بالغ براساس یک قرارداد، تفاهمی کردند و به هم پول داده‌اند. چند جلسه در این خصوص برگزار شد و قراردادی بسته شد و هیچ فسادی در کار نیست البته باید فساد را تعریف کرد اما اینطور نیست که دو نفر به هم پول می‌دهند و بقیه ناراحت بشوند این کار را فساد اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها