جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که حق تیمش در دیدار مقابل راه‌آهن رسیدن به پیروزی و سه امتیاز بوده است.
کد خبر: ۸۳۹۱۶۸
مظلومی:  نمی‌دانم چرا راه‌آهنی‌ها اعتراض می‌کنند!

به گزارش تسنیم، پرویز مظلومی پس از دیدار استقلال - راه‌آهن که به نتیجه تساوی 3 - 3 انجامید، اظهار داشت: باید فاجعه منا را به همه مسلمین جهان به خصوص خانواده کشته‌شدگان این حادثه تسلیت بگویم. در عین حال هفته دفاع مقدس را هم تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود. دیداری که شش گل دارد و موقعیت‌های فراوانی در آن شکل می‌گیرد، قطعاً بازی خوبی است. با این حال من از نتیجه راضی نیستم.

وی در ادامه افزود: باید این بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم. متأسفانه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. ما در این بازی هرچه زدیم به در بسته خورد و بازیکنان ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادند.

مظلومی همچنین خاطر نشان کرد: باید از 10 نفره شدن حریف استفاده می‌کردیم. پس از اینکه بازی را به تساوی کشاندیم توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم، اما داور آن را آفساید اعلام کرد، هر چند پس از دیدن فیلم متوجه شدیم که داور اشتباه کرده و گل صحیح ما را نگرفته است. در مجموع من به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم، چون پس از بازی سخت با نفت امروز بازی خوبی انجام دادند.

سرمربی استقلال افزود: می‌دانستیم که حریف روی ضدحمله تیم خطرناکی است و در نیمه اول دو گل روی همین تاکتیک خوردیم. حتی دو گل دیگر هم می‌توانستیم روی ضدحمله بخوریم، اما این اتفاق رخ نداد. در مجموع از بازیکنانم تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند و بازی 2 بر صفر باخته را عوض کردند، هر چند معتقدم حق تیم ما پیروزی بود.

وی درباره اعتراض راه‌آهنی‌ها به عملکرد تیم داوری بازی امشب گفت: دوست ندارم راجع به داوری صحبت کنم و به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم داور نیمه دوم یک پنالتی و یک گل صحیح ما را ندید. ضمن اینکه در چهار دقیقه وقت اضافه نیمه دوم دو دقیقه وقت اضافه هم وجود داشت که داور آن را نگرفت. وقتی دروازه‌بان حریف با آرنج به صورت بازیکن ما می‌زند، باید داور پنالتی بگیرد. ضمن اینکه پنالتی راه‌آهن هم درست نبود، چون عمران‌زاده بیرون 18 قدم بازیکن این تیم را هُل داد. حالا نمی‌دانم چرا راه‌آهنی‌ها به داوری اعتراض می‌کنند! در مجموع باید به زرگر و تیم داوری خسته نباشید بگویم.

وی درباره اینکه چرا ترکیب تیمش را در هر بازی تغییر می‌دهد و آیا هنوز به ترکیب مدنظرش نرسیده است، اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید ما چهار روز قبل بازی فشرده و سنگینی را پشت سرگذاشته و مجبور بودیم ترکیب‌مان را تغییر دهیم. حتی محسن کریمی را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادیم و به احتمال خیلی زیاد کار این بازیکن به عمل جراحی کشیده خواهد شد. ما باید این فشردگی را بین بازیکنان تقسیم کنیم. با اینکه می‌دانم نباید به ترکیب تیم برنده دست زد، اما مجبور به تغییرات هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: ما به برنامه‌ای که اعلام شده احترام می‌گذاریم و ناچار هستیم طبق همین برنامه پیش برویم. حالا هم 20 روز لیگ تعطیل خواهد شد و دوباره پس از این تعطیلات باید به بازیکنان فشار بیاوریم. این تعطیلی‌ها باعث فوتبال‌زدگی بازیکنان می‌شود و فشردگی نیز باعث می‌شود برنامه‌ریزی ما به هم بخورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها