جام جم ورزشی: کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران پس از یک پیروزی مقتدرانه دیگر تیم ملی با خانواده قربانیان ایرانی حادثه روز گذشته منا ابراز همدردی کرد.
کد خبر: ۸۳۸۸۸۷
همدردی کاپیتان صمد با قربانیان حادثه منا

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون بسکتبال ، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بعد از پیروزی ایران بر مالزی در جام ملت های بسکتبال آسیا گفت: تیم مالزی حریف سنگینی برای ما نبود. بازی تمرینی ای بود که همه بازیکنان در آن دویدند و از نظر آماده سازی بد نبود.

او افزود: این بازی چیز زیادی به بازیکنان ما اضافه نکرد. خوشحالیم که بدون آسیب دیدگی پیش رفت و امیدوارم در دور بعدی هم با آمادگی پیش برویم.

نیکخواه بهرامی گفت: اکثر تیم ها در این تورنمنت کاملا آماده هستند. لبنان و قطر بسیار خوب کار کردند. تیم خوب چین تایپه در حال حذف از گروه خود است و چین و کره واقعا آماده هستند. تیم های گروه ما در مقابل برنامه خاصی نداشتند. دوست داشتیم بازی ها کمی سخت‌تر بود و در مرحله اول که اصولا جای اشتباه هم هست، اشتباهات خود را بفهمیم و تکرار نکنیم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال افزود: اتفاق خوب این است که همه سالم هستند و در مرحله بعد دیگر جای اشتباه نیست. البته 3 بازی بعدی ما کمی سختتر می شود، بنابراین اتفاق بدی هم نیست که بازی ها از سبک شروع شده، با متوسط ادامه پیدا کند و در نهایت سخت شود.

او همچنین با بازماندگان حادثه دیروز منا همدردی کرد و گفت: این اتفاقات همه را متاثر می کند. تمام بازیکنان از صبح با شنیدن این خبر ناراحت شدند. حادثه غم انگیزی است و به خانواده بازماندگان تسلیت می گویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها