جام جم ورزشی: آلکس فرگوسن سرمربی اسبق و اسطوره ای منچستریونایتد در مصاحبه اخیر خود نکات مهمی را یادآور شده است.
کد خبر: ۸۳۸۳۰۴
رونالدو همیشه جلوی آیینه بود؛ می خواستم بالوتلی را به منچستر بیاورم

به گزارش جام جم ورزشی ، فرگوسن در مراسم معرفی کتاب جدید خود یعنی "رهبری" به نکات جالبی اشاره کرده و درباره بازیکنان مختلفی صحبت کرده است. خلاصه اظهارات این چهره اسطوره ای منچستریونایتد در ادامه می آید:

* درباره کریستیانو رونالدو: وقتی او در منچستر بود اغلب رونالدو را جلوی آینده می‌دیدم. او علاقه زیادی داشت تا به خودش توجه کند و وقت زیادی را جلوی آینه سپری کند. البته من از این رفتار او ناراحت نمی‌شدم چرا که او به خوبی انتظارات من را در زمین مسابقه برآورده می‌کرد و به خوبی کار خودش را انجام می‌داد.

* درباره دیوید مویس : از آوردن او به منچستریونایتد پشیمان نیستیم. او در زمان انتخابی ایده آل برای منچستریونایتد به شمار می آمد.

* درباره مارتیال بازیکن جدید منچستریونایتد: مبلغ انتقال مارتیال به یونایتد مضحک نیست، البته در حال حاضر! وقتی من به اولدترافورد رفتم، باید تنها روی پول بلیت فروشی حساب می کردیم! ما ویو ‏اندرسون و برایان مک کلر را 1 میلیون پوند خریدیم؛ سپس مارک هیوز را به 1.8 میلیون پوند به خدمت ‏گرفتیم.

* درباره برترین بازیکنانی که در یونایتد با آنها کار کرد: در تمام سال هایی که در منچستریونایتد مربی گری کردم تنها چهار بازیکن کلاس جهانی داشتم، کریستیانو رونالدو، اریک کانتونا، پل اسکولز و رایان گیگز.

* درباره ماریو بالوتلی: پیش از آنکه بالوتلی به منچسترسیتی بپیوندد من برنامه هایی برای جذب این بازیکن داشتم که هرگز به واقعیت تبدیل نشد. بالوتلی بعد از مدتی به منچسترسیتی پیوست.

*درباره وین رونی: با درآمد نجومی وین رونی مخالف بودم. اما بازیکن خوبی بود و از اینکه چنین بازیکنی را جذب کردیم همیشه خوشحال بودم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها