جام جم ورزشی: پرونده کاتاروهای اعزامی به مسابقات جهانی آمستردام با یک نشان نقره بسته شد.
کد خبر: ۸۳۷۹۴۹
پایان کار کاتاروهای ایران در رقابت‌های جهانی با یک مدال نقره

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون جودو ، در این دوره از مسابقات که از روز شنبه به میزبانی هلند در آمستردام آغاز شده بود کاتای ایران با دو تیم حضور داشت که حاصل تلاش آنها یک مدال نقره و یک عنوان چهارمی بود.

در رقابتهای "کیمه نو"کاتا 23 تیم از کشورهای مختلف حضور داشتند که تیم اعزامی ایران با ترکیب عبدالوهاب بردی و سید یاشار روح الله زاده به عنوان سرگروه از مرحله مقدماتی صعود کرد. در مرحله نهایی نیز با شش تیم برتر این مسابقات به رقابت پرداخت که در نهایت ژاپن مدال طلا را به خود اختصاص داد و تیم ایران هم بر سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد و فرانسه نیز سوم شد.

در "گوشین جوتسو" کاتا تیم ایران با ترکیب محمد حسن نجفی و علیرضا کریمی ناصر به همراه 20 تیم از سایر کشورها به رقابت پرداختند که تیم ایران به عنوان تیم دوم از مرحله مقدماتی راهی مرحله نهایی شد و در این مرحله با 4 امتیاز اختلاف نسبت به کره جنوبی در مکان چهارم ایستاد. در این کاتا ژاپن طلا گرفت. ایتالیا نقره گرفت و مدال برنز هم به کره جنوبی تعلق گرفت.

رقابتهای کاتای قهرمانی جهان در 5 کاتا روز شنبه در هلند آغاز شد که در هر 5 کاتا مدال طلا به ژاپنی ها رسید. تیم ایران که به دلیل صادرنشدن روادید برای برخی نفرات اعزامی، تنها با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده بود موفق به کسب یک نشان نقره شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها