جام جم ورزشی: فیلم مستند «رویاهای بارسا» ماه آینده اکران می‌شود.
کد خبر: ۸۳۷۱۶۸
فیلم «رویاهای بارسا» اکران می‌شود

مستند «رویاهای بارسا» در 17 مهر سال جاری در اسپانیا اکران می‌شود. این فیلم که در قالب مستند است، به تاریخ 115 ساله باشگاه می‌پردازد و حضور بازیکنانی همانند ژاوی هرناندس، آندرس اینیستا، لیونل مسی و جرارد پیکه و بازیکنان و مربیان قدیمی باشگاه چون یوهان کرایف، لوییس فان خال، رونالد کومان، گری لینکر، کارلوس راش، خوسه ماریا باکرو و اریک آبیدال، ستاره جهان بسکتبال پائو گسول و کرلوس سانتاکانا تاریخ‌ساز را شرح می‌دهد.

به گزارش ایسنا ، این فیلم شور و اشتیاق، احساسات و رویاهای کسانی که در تاریخ بارسلونا حضور داشته‌اند را منعکس می‌کند. در این فیلم فقط به اتفاقات درخشان باشگاه پرداخته نمی‌شود بلکه به تحول مدل «توتال فوتبال» که در دهه هفتاد توسط کرایف و رینوس میشل وارد شد نیز می‌پردازد. همچنین بازیکنان بزرگی که در لاماسیا پرورش یافته‌اند، چهار مقام قهرمانی بارسلونا در اروپا در 10 سال گذشته و پنجمین قهرمانی اخیر خود در برلین در این مستند نمایش داده خواهند شد.

به نوشته موندو دپورتیوو این فیلم به کارگردانی یوردی یومپارت در طول دو سال ساخته شد که در آن عکس بازی‌ها، مصاحبه‌ها و انیمیشن‌های سه بعدی فیلمبرداری نیز وجود دارد. همچنین در این مستند عکس‌های آرشیوی و منتشر نشده نیز نمایش داده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها