جام جم ورزشی: نیلوفر اردلان ملی پوش تیم فوتسال بانوان گفت: ای کاش مسئولان همانطور که برای آقایان قانون سرباز قهرمان را گذاشته اند برای بانوان نیز قانونی وضع کنند تا در چنین مواقعی بتوانیم از حقمان دفاع کنیم.
کد خبر: ۸۳۷۱۴۹
تقاضای نیلوفر اردلان از مسئولان قضایی کشور

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان درحالی شب گذشته به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد که نیلوفر اردلان بهترین بازیکن چپ پای ایران را در ترکیب ندارد.

به گزارش سایت ورزش بانوان، وی به دلیل مخالفت همسرش این مسابقات را از دست داد، آن هم در شرایطی که همسرش نیز رسانه ای است و جالبتر از آن اینکه وی مدتی از ورزش بانوان حمایت می کرد. حال مشخص نیست چه اتفاقی رخ داده که حالا که بحث تیم ملی فوتسال بانوان مطرح است با اعزام اردلان به این مسابقات مخالفت کرده است.

نیلوفر اردلان، ملی پوش باسابقه ایران برای بالا بردن آمادگی خود جهت حضور در نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با انگیزه زیادی در اردوهای تیم ملی شرکت و تمرینات فشرده ای را انجام می داد اما همسرش امید وی را ناامید کرد.

اردلان در این خصوص به سایت ورزش بانوان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین بار برگزار می شود و من تمرینات خوبی را انجام دادم، اما همسرم مانع حضورم در این مسابقات شد.

وی افزود: من سرباز تیم ملی هستم و از اینکه نمی توانم در این مسابقات شرکت کنم خیلی ناراحتم. ای کاش مسئولان همانطور که برای آقایان قانون سرباز قهرمان را گذاشته اند برای بانوان نیز قانونی وضع کنند تا در چنین مواقعی بتوانیم از حقمان دفاع کنیم.

ملی پوش تیم ملی فوتسال اظهار داشت: این مسابقات برای من اهمیت زیادی داشت و من به عنوان یک زن مسلمان می خواستم برای بالا بردن پرچم کشورم تلاش کنم، نه اینکه برای گردش و تفریح بروم.

وی در پایان ادامه داد: من هم سرباز تیم ملی هستم و می خواستم برای پرچم کشورم بجنگم. تیم ملی و کادر فنی به وجود من احتیاج دارد و نمی توانم ملی پوشان را همراهی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رابینهود
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
۰
۰
درود
یك دوستی به این شوهر به اصطلاح فرهیخته به فرماید همسر كه ابزار نیست كه مالكش باشی شما دو انسان هستید كه با هم تفاهم و عهد بسته اید كه كنار هم زندگی كنید نه اینكه سدی شوید تا جلوی آرزوها و خواسته های هم را بگیرید. ما مسلمان قرن 21 هستیم از شما خواهش می كنم همچون یك ایرانی اصیل برخورد كنید نه مانند عرب های دوران جاهلیت.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها