هفته ششم لیگ برتر انگلیس

خروج چلسی از بحران با شکست توپچی ها

با مشاهده شرایط کنونی باید گفت خوزه مورینیو دیگر خاص نیست. اکنون که زمزمه‌های اخراج او به گوش می‌رسد فشار روحی مضاعفی بر او وارد می‌شود. اخراج به مورینیو می‌آید؟
کد خبر: ۸۳۶۸۶۳
برخیز و دوباره خاص باش

اصلا در شان اوست؟ این اتفاق قبلا برای او در رئال مادرید افتاد، اما شرایط کاملا با آنچه اکنون در چلسی تجربه می‌کند، متفاوت است. مورینیو تقریبا با خواسته خود از رئال مادرید جدا شد، اما اکنون اوضاع خیلی فرق می‌کند. مساله اخراج این بار خیلی ناراحت‌کننده‌تر خواهد بود. اخراج از چلسی، تیمی که مورینیو حالا بخشی از شناسنامه آن است. تیمی که پس از نیم قرن نخستین قهرمانی خود را با مورینیو جشن گرفت. تیمی که به طرز عجیب و غریبی با آقای خاص پیوند خورده است.

اینجاست خوزه مورینیو که باید خاص بودن خود را ثابت کند. خاص بودن فقط به غرور یا مصاحبه‌های عجیب و غریب نیست. خاص بودن واقعی به این است که او چلسی را از این بحران سخت بیرون بکشد. باید به کورس برگردد و انگیزه متفاوت و بهتری به ستاره‌های تیمش ببخشد. بعد از تمام این اتفاقات باید با رقیب سرسخت دیگری به نام منچسترسیتی و علاوه بر آن لیورپول، آرسنال و منچستر مبارزه کرد. خوزه مورینیو می‌تواند دوباره بایستد و تیمش را به کورس قهرمانی برگرداند؟ تازه در آن زمان هم رقیبان سرسختی به نام منچسترسیتی یا منچستریونایتد منتظر او هستند. چقدر مورینیو کارش را سخت کرده است. اکنون زمانی برای ثابت کردن خاص و نابغه بودن است. مورینیو فرصت زیادی در اختیار ندارد.

منبع: سایت گل‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها