جام جم ورزشی: تیم ملی فوتسال بانوان ایران امشب به منظور حضور در نخستین دوره جام ملت های زنان آسیا در حالی ایران را ترک می کند که «نیلوفر اردلان» کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۳۶۷۸۷
تیم ملی فوتسال امشب بدون «نیلوفر اردلان» به مالزی می رود

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم ملی فوتسال زنان ساعت 10 و 30 دقیقه امشب تهران را ترک و پس از چند ساعت توقف در کشور امارات ، راهی کوالالامپور خواهد شد.
تیم ایران متشکل ازفرزانه توسلی, اعظم آخوندی, نسیمه غلامی, زهره میثمی, فاطمه اعتدادی, سهیلا ملمولی,طاهره مهدی پور, سحر پاپی, فرشته کریمی, نسیمه مرادی, سپیده زرین راد, مهتا نظری, فهیمه زارعی و سارا شیر بیگی 14 بازیکن فوتسالیست اعزامی به نخستین دوره فوتسال جام ملت های زنان آسیا هستند.

این تیم در حالی راهی مالزی می شود که نیلوفر اردلان کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران به دلیل مخالفت همسرش نتوانست تیم ملی را در این رقابت ها همراهی کند. محرومیت اردلان از حضور در جام ملت های آسیا توسط همسرش جنجال زیادی به پا کرده بود.
فروزان سلیمانی، سرمربی و امنه محمودی به عنوان مربی تیم را یاری می دهند.
شهناز ایزد مهر نیز بدنساز و زینب حسین زاده فیزیوتراپ تیم فوتسال زنان در این رقابت ها خواهند بود.
فوتسال زنان آسیا با حضور نمایندگان هشت کشور آسیایی برگزار می شود که تیم ملی زنان ایران با تیم های هنگ کنگ, مالزی و ازبکستان هم گروه است و در گروه دیگر ژاپن, چین, تایلند و ویتنام با هم رقابت می کنند.
نخستین دوره رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا از 28 شهریور ماه تا چهارم مهر ماه 94 در شهری کوچک در 60 کیلومتری کوالالامپور پایتخت مالزی انجام خواهد شد و تیم ملی کشورمان در هتل گلدن هورسز این کشور مستقر می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها