جام جم ورزشی: توهین کردن به پزشک زن تیم چلسی عواقب سنگینی برای خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی این تیم به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۸۳۶۷۷۸
جریمه سنگین آقای خاص به دلیل توهین رکیک به پزشک زن

به گزارش جام جم ورزشی ، توهین کردن به پزشک زن تیم چلسی عواقب سنگینی برای خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی این تیم به دنبال خواهد داشت. جنجال درگیری ژوزه مورینیو با اوا کارنیرو پزشک 42 ساله تیم چلسی بر سر ورود به زمین مسابقه همچنان ادامه دارد. اینبار در تازه ترین جنجالی که این موضوع راه انداخته اظهارنظر اتحادیه فوتبال انگلیس بار دیگر این جنجال را بر سر زبان‌ها انداخته است. در صورتی که تخلف مورینیو محرز شود او به پنج جلسه محرومیت از همراهی چلسی مواجه خواهد شد.

در هفته نخست لیگ برتر انگلیس و در روز تقابل چلسی با سوانسی آبی پوشان لندنی در حالی که 10 نفره بودند با مصدومیت ادن هازارد روبرو شدند. اوا کارنیرو پزشک زن چلسی تشخیص داد هازارد باید با برانکارد از از زمین مسابقه خارج شود ، تصمیمی که مورینیو را به شدت عصبانی کرد. او اعتقاد داشت با توجه به 10 نفره بودن چلسی کارنیرو به هیچ عنوان نباید چنین تصمیمی می گرفت. او که به شدت عصبانی بود درهنگام خروج کارنیرو از زمین چیزی گفت که حالا ثابت شده مورینیو کلمات رکیکی به این پزشک زن گفته است. قرار است اتحادیه از طریق لب‌خوانی این پرونده را بررسی کند. ویدئویی که مورینیو زیر لب به پزشک زن تیمش از کلمات بدی استفاده کرده است هم وجود دارد.

بر طیق ماده 5 اساسنامه اتحادیه فوتبال انگلیس، هر کسی که از کلمات توهین آمیز به داور یا جنسیت مخالف استفاده کند به 5 جلسه محرومیت مواجه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها