جام جم ورزشی: اظهارات اخیر اسطوره ایرلندی باشگاه منچستریونایتد باعث شده است بسیاری از هواداران منچستریونایتد او را دیگر اسطوره تیم خود ندانند.
کد خبر: ۸۳۶۷۴۵
یک برگ سیاه دیگر در پرونده روی کین

به گزارش جام جم ورزشی ، در آغاز مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا تیم منچستریونایتد در زمین آیندهوون در حالی شکست خورد که لوک شاو مدافع جوان منچستری ها به دلیل تکل خشن بازیکن حریف با شکستگی وحشتناک پایش روبرو شد. این تکل خشن را هکتور مورنو بازیکن مکزیکی آیندهوون انجام داد. شاو که یکی از گران قیمت ترین بازیکنان منچستریونایتد در سال های اخیر است با این شکستگی پا تقریبا کل فصل را از دست داده است. او روز چهارشنبه پای شکسته خود را به تیغ جراحان سپرد و امروز نیز دومین عمل جراحی خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایندپندنت ، اما در حالی که شاو بابت از دست دادن شش ماه آینده فوتبالی خود بسیار غمگین است روی کین اسطوره ایرلندی منچستریونایتد که خود یکی از خشن ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر محسوب می شود در اظهار نظری بسیار عجیب به حمایت از مورنو بازیکن مکزیکی آیندهوون پرداخته است. روی کین می گوید تکل ها بخشی از فوتبال هستند!

کین درباره مورنو گفت: "او تکل بسیار بی‌نظیری زد و خیلی خوب جنبه فیزیکی بازی فو‌تبا‌ل را به نمایش گذاشت. عملکرد او را کاملا پسندیدم. تعجب می‌کنم که چطور مردم به انتقاد از مورنو می‌پردازند. فو‌تبا‌ل بازی سخت و درگیرانه‌ای است و بازیکنان در عین سرعت بالا برخوردهای محکمی با هم دارند و طبیعی است که گهگاهی چنین اتفاقاتی رخ دهد. شاو در آن صحنه از سرعت بالایی برخوردار بود و بازی محکم مورنو باعث شد تا به مصدومیت سختی دچار شود. کاری که مورنو کرد کار خلافی نبود و او فو‌تبا‌لش را به نمایش گذاشت که من آن را می‌پذیرم. "

این اظهار نظر روی کین باعث خشم هواداران منچستریونایتد شده است. این هواداران در فضای مجازی موضع گیری شدیدی علیه بازیکن اسبق تیم خود داشته اند و او را دیگر اسطوره تیم خود نمی دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها