تیم فوتبال بارسلونا در هفته نخست فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در زمین رم متوقف شد این در حالی است که بایرن مونیخ به بردی پرگل دست یافت و آرسنال نخستین شکست را متحمل شد.
کد خبر: ۸۳۶۶۴۵
توقف بارسلونا در زمین رم، شکست آرسنال و برد پرگل بایرن مونیخ

به گزارش مهر، هفته نخست از دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا چهارشنبه شب ادامه یافت که طی آن تیم بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی در خانه رم ایتالیا به تساوی یک بر یک دست یافت تا در نخستین گام ۲ امتیاز را از دست بدهد.

بارسلونا که از ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفته بود در دقیقه ۲۶ روی ضربه سر سوارز در دهانه دروازه رم به گل رسید اما در دقیقه ۳۱ الساندرو فلورنزی از میانه میدان و در گوشه راست با یک ضربه بلند توپ را از بالای سر ترشتگن که از دروازه بیرون آمده بود درون دروازه بارسا جای داد. در ادامه دفاع فشرده رم اجازه نفوذ به مسی و دیگر مهاجمان بارسا نداد. در نیمه دوم هم رم اجازه گلزنی را به حریف نداد تا این بازی با تساوی خاتمه یابد.

تیم بایرن مونیخ هم در هفته نخست دور رفت مهمان المپیاکوس یونان بود که در پایان برابر این تیم پیروزی پرگل ۳ بر صفر را رقم زد.

توماس مولر در این بازی هم ۲ برای بایرن گلزنی کرد و ماریو گوتزه دیگر گل این تیم را وارد دروازه حریف کرد اما آرسنال در خانه دینامو زاگرب به باخت ۲ بر یک تن داد تا یکی از نتایج جالب هفته نخست رقم خورد. توپچی‌ها از اواخر نیمه نخست بخاطر اخراج اولیویه ژیرو ۱۰ نفره شده بودند.

نتایج کامل دیدارهای چهارشنبه شب به شرح زیر است:

گروه E
رم یک - بارسلونا یک
بایرلورکوزن ۴ - باته بوریسوف یک

گروه F
المپیاکوس صفر - بایرن مونیخ ۳
دینامو زاگرب ۲ - آرسنال یک

گروه G
دینامو کیف ۲ - پورتو ۲
چلسی ۴ - نماینده رژیم صهیونیستی صفر

گروه H
خنت بک - لیون یک
والنسیا ۲ - زنیت ۳

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
۰
۰
خوب بود رئال كی بازی داره؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها