در حالی که نظم دفاعی نقطه قوت تیم‌های آقای خاص به حساب می‌آید، چلسی از ابتدای فصل جاری عملکرد ضعیفی در دفاع تیمی از خود به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۸۳۶۴۲۶
چلسی هر نیم ساعت یک گل دریافت می‌کند!

به گزارش فارس،چلسی مدل 2015 از در دیدار افتتاحیه لیگ برتر انگلیس نوار ناکامی‌های خود را دنبال کرد و تنها در مقابل وست‌برومویچ موفق به کسب پیروزی شد.

تیم تحت هدایت مرد پرتغالی که در فصل گذشته با اختلاف 8 امتیاز نسبت به من‌سیتی عنوان قهرمانی لیگ جزیره را به خود اختصاص داده بود در فصل جاری شرایط خوبی ندارد و در حالی که تنها 5 هفته از پیکارهای لیگ برتر سپری شده است با اختلاف 11 امتیازی نسبت به من‌سیتی صدرنشین با 4 امتیاز در مکان هفدهم جدول قرار دارد.

بازی دفاعی چلسی معروف به دفاع اتوبوسی که در تمام طول فصل گذشته تنها با دریافت 32 گل کم‌ترین گل خورده را در کارنامه داشت در این فصل شاگردان ژوزه مورینیو در 5 هفته گذشته 12 گل دریافت کرده‌اند که به عبارتی بیشترین گل خورده در بین تیم‌های لیگ جزیره به حساب می‌آید.

شیوه دفاعی مرد پرتغالی که همواره مورد انتقاد مربیان برتر جهان قرار می‌گرفت در فصل جاری توفیقی کسب نکرده و با کسب یک پیروزی از 5 بازی باعث شده تا بدترین شروع آبی‌های لندن در 27 سال اخیر رقم بخورد.

جدایی پتر چک و پیوستنش به جمع آرسنالی‌ها و نمایش ضعیف بگوویچ در چارچوب دروازه در غیاب کورتوآ و حضور کم‌رنگ چلسی در بازار نقل و انتقالات از جمله مواردی بود که باعث شروع نا مناسب چلسی دراین فصل به شمار می‌رود.

البته مصدومیت نابهنگام کورتوآ و افت جان تری از دیگر اتفاقات غیر منتظره‌ای بود که کادر فنی چلسی پیش بینی نمی‌کرد.

چلسی جام خیریه را هم با باخت مقابل آرسنال و لیگ را با تساوی نا امید کننده برابر سوانسی استارت زد و در بدترین نتیجه بازی را به رقیب جدی خود من‌سیتی با نتیجه 3 بر صفر واگذار کرد تا زنگ خطر برای آقای خاص به صدا در بیاید.در ادامه وقتی همه منتظر پوست انداختن آبی‌های لندن بودند،آنها در نمایش ضعیف مقابل کریستال‌پالاس و اورتون تن به شکست دادند.

هر نیم ساعت یک گل!

آبی‌های لندن که آخرین بار 135 روز قبل در استمفوردبریج نتیجه را به حریفی واگذار کرده بودند در فصل جاری هر نیم ساعت یک بار دروازه خود را گشوده شده دیدند.

این در حالی است که من‌سیتی بدون دریافت گلی در 5 هفته گذشته در صدر جدول قرار دارد. آمار نشان می‌دهد چلسی 66 درصد گل‌های را که دریافت کرده است در بین دقایق 20 الی 40 بوده است.

البته درصد مالکیت توپ آبی‌های لندن از 50 درصد افول نکرده و شاگردان ژوزه به طور متوسط در هر بازی 22 شوت در چارچوب دروازه زده‌اند و 14 کرنر را ارسال کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها