شاگردان دایی با گل تساوی بخش محمد قاضی در دقیقه 96 از شکست برابر استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر فرار کرد.
کد خبر: ۸۳۵۶۵۷
توقف استقلال خوزستان برابر صبای قم

دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و صبای قم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه غدیر شهر اهواز برگزار شد.
قضاوت این دیدار را محمدرضا فغانی با کمک های امید حاج محمدی و علی دودانگه بر عهده داشت.
عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در این دیدار از خسوس، محمد طیبی، موسی کولیبالی، سیدجلال عبدی، حمدالله ابدام(69 سالاروند)، حکیم نصاری، عقیل کعبی، رحیم زهیوی(45 سیف الهی)، حسن بیت سعید، میثم دورقی و فرشاد جانفزا(60 خنیفر) در ترکیب آبی پوشان خوزستانی استفاده کرد.
در طرف مقابل نیز علی دایی سرمربی صبای قم از حضور حامد لک، امیر حسین صادقی، ماچادو، هاشم بیک زاده ،ارام طبع، قاسم دهنوی(79 آقازمانی)، رضا حقیقی(55 فرشید باقری)، ابراهیمی، جلال الدین علی محمدی، محمد قاضی و اسلامی(اوسانی) بهره جست.
در نیمه نخست این دیدار، دو تیم موقعیت های زیادی بر روی دروازه های یکدیگر خلق نکردند اما این استقلال خوزستان بود که در دقیقه 35 توانست با ضربه سر جانفزا بازیکن جوان خود به گل دست یابد.
تلاش شاگردان علی دایی در دقایق مانده به پایان نیمه اول برای کشاندن بازی به تساوی کارساز نبود و در نهایت نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ویسی پایان یافت.
در نیمه دوم این بازیکنان استقلال خوزستان بودند که بازی را تهاجمی آغاز کردند و سانتر سیف الهی با ضربه سر بیت سعید در دقیقه 51 همراه شد، اما لک به راحتی توپ را در آغوش گرفت.
در دقیقه 72 سانتر بیک زاده از جناح راست پشت محوطه شش قدم به اوسانی رسید، اما شوت این بازیکن به مدافع استقلال برخورد کرد و در ریباند هم خسوس مانع گلزنی قاضی شد.
در دقیقه 82 ضربه آزاد بیگ زاده و ضربه ی سر علی محمدی در بین راه به مدافعین برخورد کرد و توپ به کرنر رفت تا دایی و شاگردانش همچنان در حسرت گل باقی بمانند.
فغانی برای این بازی شش دقیقه وقت تلف شده گرفت تا بازیکنان صبای قم که در وقت قانونی مسابقه راه به جایی نبرده بودند، برای جبران نتیجه در وقت های تلف شده امیدوار شدند.
حملات بازیکنان صبا در وقت های تلف شده بیشتر شد و در حالی که بازیکنان استقلال خوزستان خود را برای یک پیروزی دلچسب آماده می کردند، که فغانی پشت محوطه جریمه آبی پوشان خوزستان خطا گرفت.
بیک زاده برای زدن ضربه ایستگاهی پشت توپ ایستاد. ضربه وی به دیواره دفاعی مدافعان آبی پوشان خوزستانی برخورد و محمدقاضی با استفاده از شلوغی محوطه جریمه، توپ را در دقیقه 6+90 وارد دروازه کرد تا علی دایی و صبای قم از دومین شکست خود در لیگ برتر فرار کنند.
بلافاصله پس از گل صبای قم، فغانی سوت پایان بازی را به صدا درآورد و این مسابقه با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.
رحیم زهیوی، جلال عبدی و روح الله سیف الهی بازیکنان استقلال خوزستان در این دیدار از فغانی کارت زرد دریافت کردند.
با این نتیجه استقلال خوزستان 11 امتیازی و صبای قم نیز هشت امتیازی شد.
فردا (سه شنبه) نیز در ادامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، پنج دیدار برگزار می شود که در مهمترین آنها سپاهان اصفهان به مصاف تراکتورسازی و استقلال تهران به مصاف گسترش فولاد تبریز می رود. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها