جام جم ورزشی: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از رقابت های جهانی آمریکا بامداد امروز (یکشنبه) بدون حضور یکی از کشتی گیران خود از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشورمان شدند.
کد خبر: ۸۳۵۰۵۰
کشتی گیر ایرانی در لس آنجلس ناپدید شد

در حالی که اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از کسب عنوان چهارمی از رقابت های جهانی در لاس وگاس آمریکا ساعت 4:30 دقیق امروز صبح وارد ایران شدند اما محسن حاجی پور همراه این تیم برنگشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گفته می شود محسن حاجی پور فرنگی کار وزن 59 کیلو گرم کشورمان که به عنوان کشتی گیر ذخیره راهی رقابت های جهانی شده بود پس از بازگشت از لاس وگاس در شهر لس آنجلس از سایر اعضای تیم جدا شده و هنوز هیچ خبر قطعی از این فرنگی کار آملی در دست نیست.

همچنین حسن بابک مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی نیز به ایران بازنگشته و گفته می شود وی 15 روزی در آمریکا خواهد ماند و پیش از این موضوع را با مسئولان فدراسیون کشتی هماهنگ کرده است.

غیبت بابک در حالی است که روز گذشته گودرزی وزیر ورزش و جوانان تاکید کرده بود نباید فردی از اعضای کاروان‌های اعزامی ایران در کشوری بماند.

گفتنی است در پایان این رقابت ها که در لاس وگاس آمریکا برگزار شد، روسیه با یک طلا، 4 برنز و 45 امتیاز قهرمان شد.آذربایجان با کسب یک مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 39 امتیاز به مقام دوم رسید. اوکراین با یک مدال طلا، یک نقره، 2 برنز و 35 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد. ایران هم با نقره رضایی و ۲ برنز قادریان و اخلاقی به همراه پنجمی عبدولی با 31 امتیاز چهارم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
این چه تیتریه كه زدید متن شما با تیتری كه زدید همخوانی ندارد مگه ایشون رو دزدیدند كه ایت تیتر رو زدید. خیلی بیسواد هستید
میترا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
باعث خجالت كه .... انقدر خود باوری در بین هم وطنانمون پایینه كه هر دفعه كشتی در كشور امریكا برگذار میشود بدترین حالت رقابت و دارن الانم كه فرار از كاروان بهش اضافه شد.خیلی ضایعستِ
.
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
باسلام:كلاغ پر.گنجشك پر.سار پر.كبوتر پر.محسن حاجی پور هم پر.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
۰
۰
پناهندگی .... اما تورو خدا اگه گرفتینش با پس گردنی آوردینش نگین سرویسهای جاسوسی روبودنش
ناشناس
-
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
۰
۰
رفته خوش گذرونی...اونجا جایه زندگی كردنه...نه اینجا
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
۰
۰
یه نفر كشی گیر ذخیره كه سفرش كلی هزینه برای كشور داشته ، بدون كسب افتخاری، و با آبروریزی پناهنده كشوری میشه كه منتظر چنین فرصتهایی برای ریختن آبروی ایرانه، مسئولین ورزش پاسخ بدن، چرا از اینگونه افراد ... كه به خاطر خودشون آبروی مردم یه كشور رو میبرن برای سفر به این مهمی وثیقه محكم نمی گیره ؟ این چندمین ورزشكاره كه این طور آبروی یك كشور رو میبره؟
فقر
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
۰
۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها