ستاره تیم ملی والیبال در ایتالیا مورد توجه قرار گرفت

پدیده در اروپا

جام جم ورزشی: تیم ملی والیبال ایران امروز تونس را در جام جهانی شکست داد.
کد خبر: ۸۳۳۹۶۹
والیبالیست ها پس از برتری مقابل تونس چه گفتند؟

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران با کسب پیروزی 3 بر یک مقابل تونس به کارش در دومین روز جام جهانی پایان داد. والیبالیست های ایران باید فردا به مصاف ونزوئلا بروند. ملی پوشان والیبال از حال و روز خود و شرایط تیم ملی بعد از پیروزی بر تونس گفتند.

غفور: خوب بازی کردیم، تونس حرفی برای گفتن نداشت

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بدون شک موفقیت تیم ملی مهم تر از همه چیز حتی انتخابم به عنوان بهترین بازیکن دیدار با تونس است.

امیر غفور پس از پیروزی 3 بر یک برابر تونس درمورد این مسابقه اظهار داشت: تونس کمی در ست دوم ما را اذیت کرد، اما زمانی که به بازی خوب خود ادامه دادیم دیگر آن ها حرفی برای گفتن نداشتند. هر زمانی که حریفان را دست کم گرفتیم با مشکل مواجه شدیم، اما خدا را شکر امروز پیروز شدیم.

وی در خصوص عملکرد خودش هم در این بازی گفت: انتخاب به عنوان بهترین بازیکن چندان مهم نیست، بلکه مهم این است که تیم ملی والیبال ایران موفق باشد که آن هم خوشبختانه امروز حاصل شد.

غفور با اشاره به بازی فردا مقابل ونزوئلا، خاطرنشان کرد: می خواهیم با یک روحیه خیلی خوب وارد زمین شویم، چراکه پس از آن 4 بازی بسیار سخت در پیش داریم. باید ونزوئلا را شکست دهیم تا هم روحیه مان بالا برود و هم اینکه بعد از آن بتوانیم به خوبی ریکاوری کنیم تا آماده بازی های سخت تر شویم.

عبادی پور: کم اشتباه بازی کردیم و بردیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدار برابر تونس بسیار کم اشتباه بازی کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

میلاد عبادی پور پس از پیروزی 3 بر یک برابر تونس درمورد این مسابقه اظهار کرد: خدا را شکر که بردیم. هرچند که یک ست را به حریف واگذار کردیم و نباید واگذار می کردیم، اما مهم این است که توانستیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: تونس هم جزو بهترین تیم های این تورنمنت است و بدون شک هیچ تیمی برای باخت وارد زمین نمی شود. آنها آمده بودند که برابر ایران پیروز شوند و توانستند یک ست را هم به سود خود تمام کنند؛ اما در مجموع ما بهتر بودیم و به پیروزی رسیدیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: به غیر از سرویس و دفاع که خیلی خوب بودیم، باید بگویم که ما امروز خیلی کم اشتباه بازی کردیم. تمام بازیکنان تلاش کردند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

عبادی پور در خصوص صحنه ای که با تابلوهای تبلیغاتی برخورد کرد، گفت: خدا را شکر که مصدوم نشدم؛ برای دریافت توپ به خارج از زمین رفتم و پایم با تابلوها برخورد کرد و زمین خوردم.

معنوی نژاد: بازی با ونزوئلا سخت تر است

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم تونس بسیار جنگنده بازی کرد و به همین دلیل در برخی لحظات ما را دچار مشکل کرد.

محمدجواد معنوی نژاد پس از پیروزی 3 بر یک برابر تونس در مورد این بازی اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که توانستم نخستین تجربه حضور در جام جهانی را با پیروزی پشت سر بگذارم. اول از همه لطف خدا و بعد هم اعتماد کادر فنی موجب شد تا بتوانم در این مسابقه عملکرد خوبی داشته باشم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانم در بازی های بعدی بهتر بازی کنم. تونس بسیار جنگنده بود و وقتی عقب می افتاد دست از تلاش برنمی داشت و به همین دلیل بسیار خوشحالم. امروز که توانستیم پیروز شویم قطعاً در تمام پست ها و فاکتورها خوب بودیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درمورد بازی فردا با ونزوئلا، گفت: ونزوئلا هم تیم سخت کوشی است و امروز با نتیجه 3 بر 2 به آرژانتین باخت. امشب این تیم را آنالیز خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین عملکرد را مقابل این تیم داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها