رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل خبر داد؛

استقبال کی‌روش از بازی با آلمان

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بزودی نشستی بین سرمربیان تیم‌های فوتبال بزرگسالان و امید برگزار می‌شود تا هماهنگی لازم برای برقراری تعامل بین این دو تیم انجام شود.
کد خبر: ۸۳۳۶۴۱
کفاشیان: رفع تحریم‌ها به سود فوتبال ایران شد

به گزارش مهر، علی کفاشیان که در اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید ایران در هلند حضور پیدا کرده، ضمن بیان مطلب فوق، افزود: اردوی فوق‌العاده خوب و با کیفیتی برپا شده و تمامی امکانات لازم در دسترس کادرفنی و بازیکنان قرار گرفته است‌.

وی گفت: در گذشته همیشه مشکلاتی برای خروج بازیکنان رده سنی امید و مباحث مربوط به بحث سربازی بازیکنان وجود داشت، اما در این اردو تمامی بازیکنان مورد نیاز کادرفنی حضور دارند و انسجام و روحیه خوبی بر تیم امید حاکم است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه روز دوشنبه خود با کادرفنی تیم امید اظهارکرد: در این نشست، برنامه‌ها و نیازهای پیش روی تیم امید از جمله برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی تا زمان مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک مورد بررسی قرار گرفت تا برای فراهم کردن نیازهای این تیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی همچنین تاکید کرد: یکی دیگر از موضوعات این جلسه بحث هماهنگی و تعامل تیم امید و تیم ملی بزرگسالان بود که قرار شد نشستی با حضور کی‌روش و خاکپور در تهران برگزار کنیم و هماهنگی لازم را برای برقراری تعامل انجام دهیم تا برای اردوها و مسابقات بعدی مشکلی وجود نداشته باشد.

کفاشیان در خصوص برنامه‌های کاری سفر به اروپا یادآور شد: طبق برنامه عصر امروز با رئیس فدراسیون هلند دیدار می‌کنیم و فردا دیدار مشابهی با رئیس فدراسیون آلمان خواهیم داشت. ضمن اینکه از برخی بخش‌های مختلف فوتبال هلند و آلمان از جمله کمپ‌های تمرینی بازدید می‌کنم البته نشست‌هایی را هم با برخی اسپانسرها داریم که برای همکاری با فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه بعد از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای و برداشته شدن تحریم‌ها، فرصت خوبی بوجود آمده تا ارتباط و همکاری دو جانبه‌ای با کشورهای اروپایی از جمله هلند و آلمان داشته باشیم که جزو قدرت‌های برتر فوتبال هستند و قطعا می‌توانند کمک زیادی به رشد و توسعه فوتبال ایران کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برپایی اردوی تیم امید در هلند تجربه خوبی است تا سایر تیم‌های رده‌های مختلف ملی هم بتوانند برنامه‌های آماده‌سازی و اردویی مشابهی را در کشورهای اروپایی برگزار کنند و با استفاده از امکانات حرفه‌ای و کمپ‌های با کیفیت برای مسابقاتی که پیش رو دارند، آماده شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها