رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان - لاس‌وگاس

دست عبدولی از مدال برنز هم کوتاه ماند

جام جم ورزشی: فرنگی کار وزن 75 کیلوگرم تیم ‌ملی با بیان این که آمادگی رویارویی با حریفان خود در مسابقات جهانی است، تاکید کرد فقط برای کسب مدال طلای جهان به روی تشک می‌رود.
کد خبر: ۸۳۳۲۶۲
عبدولی: با تعصب و غیرت ایرانی کشتی می‌گیرم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کشتی ، سعید عبدولی درباره حضور در مسابقات جهانی، اظها‌ر کرد: خو‌شبختا‌نه شرایط خوبی دارم و آماده‌ام که به مصاف اولین حریف خود بروم. طی چند مرحله اردو که تمرینات سختی داشتیم همگی از شرایط بدنی خوبی برخوردار هستیم و امیدوارم که بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم و از مردم نیز برای کسب موفقیت التماس دعا دارم.

قهرمان سال 2011 جهان افزود: از حریفان خود شناخت خوبی دارم. هر چند که وزن 75 کیلوگرم پر ستاره است و همه صاحب عناوین خوب هستند، اما آماده ام مقابل تک تک آنها به برتری برسم و به آنچه که لیاقتش را دارم دست یابم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ترسی بابت ناداوری در مسابقات جهانی دارد یا خیر؟ گفت: کار ما جنگیدن است و من هم آماده نبرد هستم. ما باید هم با داور و هم با کشتی‌گیر‌ان مبارزه کنیم و با تعصب و غیرت ایرانی از مبارزه دست پر برگردیم. البته می بایست در اتحادیه جهانی کشتی نیز عضو داشته باشیم تا از این بابت متضرر نشویم.

عبدولی درباره اجرای فن فیتو در مسابقات جهانی، خاطر‌ نشان کرد: فیتو فن اشتباهی نیست و از قدیم بوده است. در این فن اگر مکث کنیم از آنجا که ممکن است جلوی نفس کشیدن حریف را بگیرد خطا است، اما اگر سریع آن را اجرا کنید هیچ ایرادی ندارد و من هم آن را سریع اجرا می‌کنم و باز هم آن را تکرار خواهم کرد.

دارنده مدال طلای جهان در پایان با بیان این که فقط برای کسب مدال طلا در مسابقات جهانی لاس وگاس به روی تشک می‌رود، تصریح کرد: یک سال تا المپیک باقی‌ مانده است و ان‌شا‌ء‌الله تمام هدفم حضور موفق در المپیک 2016 است. در المپیک قبلی نگذاشتند به مدال برسم، اما می‌خواهم در این المپیک به خوش رنگ‌ترین مدال برسم و اگر عمری باشد تا دو المپیک دیگر برای ایران کشتی بگیرم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها