جام جم ورزشی: ماریو بالوتلی خیلی خوش شانس است که به میلان پیوست.
کد خبر: ۸۳۳۲۳۰
حاشیه های بی پایان مهاجم جنجالی

به گزارش جام جم ورزشی ، او از این لحاظ خوش شانس است که هیچ تیمی او را نمی خواست چرا که در تنها فصل حضور خود در لیورپول آنچنان ضعیف و البته پرحاشیه حاضر شد که هیچ تیمی او را نمی خواست اما میلان تیم سابق او به این بازیکن جنجالی یک فرصت دیگر داد درست کاری که لیورپول بارها در فصل گذشته انجام داد. اما میلان با اینکه می دانست بالوتلی هرگز به فرصت هایی که در لیورپول به او داده شد به درستی استفاده نکرد اکنون او را به خدمت گرفته است این در حالیست که تقریبا هیچ تیمی حاضر به خرید این بازیکن نبوده است.

در حالی که چند روزی بیشتر از پیوستن بالوتلی به میلان نمی گذرد او به سرعت قول خود را مبنی بر اینکه حاشیه سازی نمی کند زیر پا گذاشته است. این مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا اخیرا به رئال مادرید توهین کرده است.

بالوتلی در جدید ترین مصاحبه خود به باشگاه رئال مادرید و طرفدارانش توهین کرده است. او درباره رقابت همیشگی بارسا و رئال گفته است : « بارسلونا دو زمین برای بازی دارد. نیو کمپ و سانتیاگو برنابئو. این تیم در نیوکمپ مسابقه می دهد و در برنابئو تمرین می کند! » این مصاحبه در نوع خود خیلی جالب به نظر می رسد. چرا که بالوتلی هیچ تعلقی به بارسا ندارد و عجیب است که چرا یک دفعه چنین واکنشی نسبت به پر افتخار ترین باشگاه جهان نشان داده است.

اکنون هواداران رئال مادرید جوی منفی علیه این بازیکن به وجود آورده اند که قطعا به نفعش نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها