جام جم ورزشی: روزنامه های ورزشی کشور کاملا زیر سایه حاشیه های ناپسند فوتبال قرار دارند.
کد خبر: ۸۳۲۸۶۰
اوج کج سلیقگی در روزنامه های ورزشی!

به گزارش جام جم ورزشی ، روز گذشته الهه احمدی بانوی تیرانداز و المپیکی ورزش ایران در فینال فینالیست های تیراندازان دنیا در مونیخ آلمان قهرمان شد و از سویی دیگر تیم ملی کاراته ایران در رقابت های قهرمانی آسیا مدال های متعدد و خوشرنگی از جمله طلای مهدی زاده و طلای حمیده عباسعلی به دست آورد اما این دو موضوع بسیار مهم جایی در میان تیترهای متعدد روزنامه های ورزشی امروز ندارد.

در واقع حاشیه های بی پایان بازیکن بی اخلاقی به نام جاسم کرار یا حمله اینترنتی به صفحه اینستاگرام ستاره والیبال خیلی بیشتر از مدال های طلای روز گذشته و البته قهرمانی تیم ملی بسکتبال در ویلیام جونز ارزش دارد. هنوز یادمان نرفته در اوج مدال آوری ورزشکاران ایرانی در المپیک 2012 لندن یک روزنامه ورزشی به جای تیتر کردن قهرمانی کشتی گیر ایرانی خبر اقدام مدیرعامل وقت استقلال در بخشیدن لکسوس گران قیمتش به عنوان قرارداد به یکی از بازیکنان استقلال را تیتر نخست خود کرده بود.

نگاهی به تیترهای روزنامه های ورزشی امروز بیندازید. اظهارنظرهای سخیف اهالی فوتبال، حاشیه های جاسم کرار و یا داماد شدن بازیکن استقلال از نظر سردبیران روزنامه های ورزشی مهم تر از قهرمانی الهه احمدی در آلمان است. جالب اینجاست که یکی از همین سردبیران که امروز یک موضوع کاملا حاشیه ای را تیتر نخست خود کرده است چند روز پیش در یک برنامه زنده رادیویی در رابطه با ارتباط ورزش و رسانه تاکید کرده بود همیشه باید به اصل اخبار ورزشی پرداخته شود نه حاشیه های بی ارزش آن! فوتبال و حاشیه های بی ارزشش همچنان در ورزش کشور یکه تازی می کند...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها