جام جم ورزشی: در شرایطی که وین رونی شب گذشته با گلزنی برای تیم ملی انگلیس به رکورد بابی چارلتون رسید سرمربی انگلیسی ها با تعویض او اجازه گلزنی بیشتر به وی نداد.
کد خبر: ۸۳۲۸۴۴
تعویض عجیب و سوال برانگیز وین رونی +عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، رونی دیشب چهل و نهمین گل ملی خود را برای انگلیس به ثمر رساند تا با رکورد بابی چارلتون برابری کند و با او به طور مشترک در صدر گلزنان تاریخ جزیزه قرار بگیرد اما در شرایطی که می توانست یک گل دیگر بزند تا به تنهایی در صدر این فهرست قرار بگیرد سرمربی تیم ملی انگلیس یعنی روی هاجسون او را تعویض کرد.

پس از اینکه روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس در جریان بازی منجر به برتری 6 بر صفر تیمش مقابل سن‌مارینو در مقدماتی یورو 2016، وین رونی، کاپیتان تیمش را از زمین بیرون آورد، خیلی‌ها یاد حرکت مشابه گراهام تیلور در قبال گری لینکر، ستاره دهه 80 جزیره افتادند.

هر چند لینکر فرصت رسیدن به رکورد چارلتون را به دست نیاورد، اما رونی هنوز زمان دارد و می‌تواند در بازی بعدی با زدن یک گل به تنهایی بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی جزیره شود.

اقدام هاجسون در تعویض رونی، انتقادهای زیادی را متوجه او کرد، اما سرمربی انگلیس ادعا کرد این اقدام از ابتدای بازی در ذهن او بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها