جام جم ورزشی: درخشش سردار آزمون در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل گوام باعث تمجید و تحسین رسانه های روسی از این بازیکن شده است.
کد خبر: ۸۳۲۴۹۲
رسانه های روس و یک دنیا تعریف از سردار آزمون

به گزارش جام جم ورزشی ، به دنبال درخشش سردار آزمون در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران رسانه های روس به این بازیکن ایرانی تیم روستوف لقب علی دایی جدید فوتبال ایران دادند.

بر اساس گزارش رسانه های روسی این بازیکن تا جام جهانی 2018 روسیه در لیگ فوتبال روسیه به فعالیت خود ادامه خواهد داد و سپس راهی یک تیم بزرگ تر خواهد شد. او تاکنون طی 11 بازی ملی 7 گل برای ایران به ثمر رسانده است و می تواند با ادامه این روند سالها به مهاجم اول تیم ملی ایران تبدیل شود و نام علی دایی را زنده کند. این بازیکن ایرانی در بازی با گوام موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پنالتی بگیرد و همکاری خوبی در گلهای بعدی ایران داشته باشد تا بهترین بازیکن میدان شود.

پایگاه اینترنتی championed روسیه با تمجید از این بازیکن جوان نوشت: آزمون یکی از ستاره های آخر هفته فوتبال جهان بود که توانست در تیم ملی کشورش بدرخشد و پاسخ اعتماد کی روش را بدهد.

سردار آزمون این فصل در تیم روستوف بازی می‌کند و بلافاصله بعد از بازی با هند راهی روسیه خواهد شد تا تیمش را در بازی های لیگ روسیه همراهی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها