جام جم ورزشی: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران با دقایقی تاخیری در نشست مطبوعاتی پس از پیروزی مقابل گوام حاضر شد.
کد خبر: ۸۳۲۲۲۰
کی روش: فقط برد می خواستیم

کی روش که قبل از حضور در نشست تمرینات ملی پوشان ایران را پس از بازی در نظر داشت، حرف هایش را با تبریک این پیروزی آغاز کرد.

به همه تبریک می گویم
کلمات اولیه ام تبریک به بازیکنانم در این مسابقه است که همه شان فوق العاده و خوب کارکردند. همچنین پس از بازیکنان از صمیم قلب به همه هواداران تبریک می گویم و من قدردان حضور آنها در ورزشگاه هستم. مطمئن هستم هوادارانی که به ورزشگاه آمدند افسوس نخواهند خورد چون فوتبال شایسته ای را شاهد بودند.

جنگیدیم و سازماندهی داشتیم
تیم گوام تیم سازماندهی شده و متشکلی بود اما آنها روز سختی را پشت سر گذاشتند چراکه بازیکنان من با یک هدف به زمین آمده بودند، آن پیروزی بود و به هر قیمت برد را می خواستیم.

اطمینان به جوان ها
من اطمینان خاطر بالایی به برنامه جوانگرایی ام دارم چون جوان های مستعدی را در اختیار داریم جوان هایی با تعهد و کیفیت بازی بالا. در عین حال الان فقط زمان آن است که از این برد لذت ببریم. ما باید در روزهای آینده باید مقابل هند به میدان برویم. این اولین برد ما در مسیر طولانی به سمت جام جهانی بود که امتیازات ما را به 4 رساند.

برای تیم ملی چه می توانید بکنید؟
فکر نمی کنم این سوال کلیدی این نیست که سرمربی تیم ملی برای تیم ملی چه می تواند بکند سوال این است که شما برای تیم ملی چه می توانید بکنید؟ سوال ما از مسوولان و آدم هایی است که مسوولیت برعهده دارند. کسانی که باید به ما کمک کنند برای تحقق رسیدن حضور در جام جهانی 2018.

میدان دادن به جوان ها
من از آندرانیک تیموریان، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، خسرو حیدری و امید ابراهیمی تشکر می کنم که کمک زیادی کردند به جوان هایی که به تیم ملی اضافه شدند و ما راهمان را به سمت هدف نهایی با این سرمایه انسانی ادامه خواهیم داد.

دل هواران برای تیم ملی تنگ شده بود
وقتی خبرنگاری از بازی امروز تیم ملی تعریف کرد و آن را آشتی مجدد هواداران با فوتبال دانست کی روش در پاسخ گفت: فکر نمی کنم این عبارت درستی باشد چون هواداران همیشه با تیم ملی رابطه خوبی داشتند و دلشان هم برای تیم ملی تنگ شده بود.

شرایط در هند برای همه یکسان است
سرمربی تیم ملی درباره نگرانی های احتمالی برای سفر به هند گفت: ما درهمه مسابقات برای اثبات برتری خودمان به میدان می رویم. البته آنچه که درباره شرایط زمین در هند گفته شد برای همه تیم های این گروه وجود دارد و گوام، عمان و ترکمنستان باید به هند مسافرت کنند و ما در این زمینه شرایط یکسانی با یکدیگر داریم.

جام جهانی بزرگترین رویداد ورزشی جهان است
با احترام به همه ورزش ها جام جهانی مهمترین رویداد ورزشی دنیاست و بیش از 200کشور جهان برای حضور در آن با هم رقابت می کنند که این با هیچ رویداد دیگری قابل مقایسه نیست بنابراین باید همه دست به دست هم بدهیم تا متحد ایران را به جام جهانی برسانیم.

به این تیم ایمان دارم
ما تیمی داریم که پتانسیل فوق العاده ای دارد اما من هم احتیاج دارم با این جوان ها کار کنم. این جوان ها احتیاج به تجربه من دارند. به خاطر داشته باشید که ما مسابقات رسمی مرحله اول مقدماتی را در پیش داریم وسپس نوبت به جنگ با کره و ژاپن و سایر تیم های بزرگ آسیایی است و من باید در همین مدت کوتاه این جوان ها را آماده رقابت در بالاترین سطح آسیا کنم تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها