جام جم ورزشی: باشگاه منچسترسیتی در زمینه ریخت و پاش برای خرید بازیکنان جدید حتی از رئال مادرید هم سبقت گرفته است.
کد خبر: ۸۳۱۸۴۹
توفان سیتی زن شیپ ها با «پوند»های بی پایان

به گزارش جام جم ورزشی ، سران باشگاه متمول منچسترسیتی در این فصل تا توانستند بریز و بپاش کردند. در بین باشگاه‌های انگلیسی، منچسترسیتی نیز با 160 میلیون پوندی که برای خرید بازیکن پرداخت کرد، رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رساند. سیتی زن شیپ ها حتی در این زمینه از باشگاه های رئال مادرید ، بارسلونا، پاری سن ژرمن و سایر باشگاه های اروپایی هم سبقت گرفته اند.

آنها تنها برای سه بازیکن جدیدشان، 135 میلیون پوند پرداختند. 54 میلیون پوند برای کوین دی‌بروین، 49 میلیون برای رحیم استرلینگ و 32 میلیون برای نیکلاس اوتامندی نشان داد که سران متمول باشگاه منچسترسیتی قصد دارند در فصل جاری، قهرمانی را از باشگاه چلسی پس بگیرند.

این غول متمول هم اکنون با 12 امتیاز مقتدرانه صدرنشین لیگ برتر است. البته بسیاری به خریدهای خوب این باشگاه انتقاد وارد می کنند.

به نظر منتقدان دی بروین، استرلینگ و اوتامندی هر چند بازیکنانی خیلی خوبی هستند و ستاره محسوب می شوند اما قیمتشان هم نباید اینقدر بالا باشد.

مالکان جاه طلب منچسترسیتی که برای قهرمانی در اروپا هم برنامه دارند تمایل خود را برای جذب بازیکنانی نظیر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نشان داده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها