جام جم ورزشی: وضعیت دروازه‌بان ایرانی روبین‌کازان به دلیل تصمیم‌های عجیب و غریب مسئولان این باشگاه روسی هنوز مشخص نیست.
کد خبر: ۸۳۱۳۹۰
سنگ‌اندازی روبین کازان، حقیقی را از لیگ برتر انگلیس دور کرد

علیرضا حقیقی که تا پایان فصل 16-2015 با روبین کازان قرارداد دارد از همان ابتدای حضورش در این باشگاه روس نشان داد به هیچ عنوان علاقه‌ای به نیمکت نشینی ندارد و دوست دارد برای تیمش به میدان برود.

به گزارش ایسنا ، دروازه بان اول روبین کازان، دروازه‌بان اصلی تیم ملی روسیه است که یکی از ستاره‌ها و نقاط قوت این تیم هم محسوب می‌شود. بنابراین برای حقیقی سخت بود که با توجه به جایگاه این دروازه بان در فوتبال روسیه بخواهد برای حضور در ترکیب ثابت روبین کازان با او رقابت کند. به همین خاطر حقیقی تصمیم گرفت به تیمی برود که فرصت بازی کردن داشته باشد.

او ابتدا به صورت قرضی به پرسپولیس آمد و در نیم فصل دوم قرارداد قرضی دیگری با اسپورت کوویلیا در لیگ دسته یک پرتغال منعقد کرد. حضور ثابت در این تیم باعث شد کارلوس کی روش به این سنگربان جوان اعتماد کرده و او را به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی در جام جهانی 2014 انتخاب کند.

حقیقی پس از عملکرد خوب در تیم ملی فصل گذشته را در تیم لیگ برتری پنافیل پرتغال به صورت قرضی بازی کرد و پس از پایان قراردادش به روبین کازان بازگشت، اما همچون گذشته نیمکت نشینی را دوست نداشت و به مسئولان باشگاه اعلام کرد به دنبال حضور در تیمی است که بتواند در آن به میدان برود.

مسئولان باشگاه روسی هم به حقیقی به عنوان دروازه بانی که تجربه بازی در جام جهانی و جام ملت های آسیا را داشته این حق را دادند که بخواهد به تیم دیگری برود و در پاسخ به درخواست او برای انتقال قرضی چراغ سبز نشان دادند. با این وجود زمانی که حقیقی پیشنهادهای خود را به مسئولان روبین کازان ارائه کرد آنها به ناگهان تغییر موضع دادند و در چرخشی عجیب شرط هایی برای انتقال حقیقی گذاشتند که عملا انجام آنها را سخت می کرد.

حقیقی دو پیشنهاد از لیگ برتر انگلیس و یک پیشنهاد از لالیگا داشت که هر سه آنها را به مسئولان روبین کازان ارائه کرد اما مسئولان این باشگاه در اقدامی عجیب مبلغ رضایت نامه او را به قدری بالا بردند که تیم های خواهان او تقریبا راضی شوند که نمی توانند حقیقی را جذب کنند.

مدیران روبین کازان در ابتدا مبلغ سنگین 3.5 میلیون یورویی را برای رضایت نامه دروازه بان ایرانی خود در نظر گرفتند و زمانی که متوجه شدند حقیقی پیشنهاد خوب دیگری هم دارد به او گفتند می توانی قرارداد سه ساله ای با ما امضا کنی و سپس هر سال به صورت قرضی به تیمی که خواستی بروی!

این دو شرط کار انتقال حقیقی به تیم جدیدش را بسیار سخت کرده و در حال حاضر که فقط مهلت نقل و انتقالات در انگلیس به پایان نرسیده، این شانس برای او وجود دارد که یکی از دو تیم انگلیسی که او را می خواهند مبلغ رضایت نامه مورد نظر روبین کازان را به این باشگاه روسی پرداخت کند.

در صورتی که این اتفاق بیفتد حقیقی اولین دروازه بان لژیونر تاریخ فوتبال ایران در لیگ انگلیس می شد اما به نظر می رسد با سنگ اندازی های مدیران باشگاه روسی، دو باشگاه انگلیسی در تصمیم خود تا حدودی شک کرده اند. قطعا پرداخت 3.5 میلیون یورو آن هم بدون در نظر گرفتن دستمزد هفتگی یا ماهیانه حقیقی مساله ای است که انتقال این بازیکن به یکی از این دو باشگاه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

دروازه‌بان ایران در 48 ساعت گذشته مذاکرات زیادی را با این باشگاه روسی انجام داده است. این باشگاه که چندی پیش کارش با سردار آزمون به مشکل خورد و در پایان به خاطر دخالت جمهوری تاتارستان مجبور شد قرضی این بازیکن را به روستوف بدهد، گویا قرار است به خاطر رفتارهای سردار، از حقیقی انتقام بگیرد! سختگیری بیش از حد آنها برای فروش این بازیکن غیر‌طبیعی بوده و حتی باعث تعجب حقیقی و مدیر برنامه‌هایش شده است. در هر صورت حقیقی دیگر زمان زیادی برای توافق با این باشگاه روسی ندارد. او امیدوار است روس‌ها در مذاکرات کوتاه بیایند و در انگلیس هم اتفاقاتی که باب میلش است بیفتد. حقیقی امیدوار است به لیگ‌ برتر انگلیس برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها