جام جم ورزشی: در شبی که مهاجمان برجسته بارسلونا قادر به باز کردن دروازه مالاگا در نوکمپ نبودند، این توماس فرمالن بود که به عنوان یک مدافع، با گلی که در دقیقه 73 زد، ناجی تیمش شد.
کد خبر: ۸۳۰۷۹۴
بازیکنی که شادی پس از گل بلد نیست

بارسا سرانجام توانست با گی که فرمالن به ثمر رساند، مالاگا را تسلیم کند و حالا در جدول لالیگا 6 امتیازی است. فرمالن تابستان گذشته از آرسنال به بارسلونا پیوست اما به دلیل مصدومیت، کل فصل را از دست داد. او در فنلاند مورد عمل جراحی قرار گرفت و حالا با پشت سر گذاشتن مصدومیت کابوس وارش و در غیاب پیکه محروم، در ترکیب ثابت بارسا به میدان می رود.

به گزارش ورزش سه ، او در انتهای بازی شب گذشته در مورد اینکه چرا پس از گلزنی چندان خوشحالی نکرد گفت:" از گلزنی بسیار خوشحال بودم اما واقعیت این است که چون خیلی در چنین موقعیت هایی قرار نگرفته ام، اصلا نمی دانستم چطور باید شادی کنم. در هر صورت اولین گلم برای بارسلونا یک اتفاق بسیار خوب و مثبت برای من است.

همه می دانند که من سال گذشته چه روزهای بدی را بخاطر مصدومیتم پشت سر گذاشتم. در اردوی پیش فصل خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت و مربی با اعتمادی که به من کرد، باعث شد تا بار دیگر احساس مهم بودن کنم. از لوئیس انریکه بدین خاطر بسیار متشکرم."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها