جام جم ورزشی: فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز (ITTF) از پیشنهاد مکتوب ایران برای برگزاری جام ستارگان با حضور بازیکنان زیر رنکینگ ۵۰ دنیا استقبال و اعلام کرد با طی شدن مراحل لازم زمان این رقابتها را مشخص می‌کند.
کد خبر: ۸۲۶۹۸۷
موافقت فدراسیون جهانی تنیس روی میز با برگزاری جام ستارگان در ایران

احمد سعادتمند با یادآوری مطرح شدن پیشنهاد برگزاری مسابقات جام ستارگان جهان در مجمع هیات ارومیه که چند هفته پیش برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در همین راستا و به صورت کتبی درخواست خود را برای میزبانی این رقابت‎ها به مسئولان فدراسیون جهانی مطرح کردیم و جالب اینکه آنها در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ ما را دادند.

به گزارش مهر ، وی تصریح کرد: فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز ضمن اعلام موافقت با درخواست ایران برای برگزار کردن مسابقات جام ستارگان جهان اعلام کرد که برگزاری این رقابتها اقدامی خلاقانه و ابتکارانه است و بابت آن از فدراسیون ایران تشکر کرد. همچنین فدراسیون جهانی در پاسخ به نامه مکتوب ایران اعلام کرده شرایط کلی مسابقه موردنظر هر چه زودتر مشخص شود تا بر اساس آن، زمان برگزاری مسابقه را برای سال ۲۰۱۶ در تقویم جهانی ثبت کند.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز با یادآوری اینکه فدراسیون جهانی اعلام کرده که می‌توانید بازیکنان مورد نظر برای دعوت شدن به مسابقات جام ستارگان جهان را معرفی کنید، خاطرنشان کرد: در نظر داریم این رقابتها در هر دو بخش مردان و زنان و با حضور بهترین‌های رنکینگ جهانی برگزار کنیم. ۲۰ بازیکن زیر رنکینگ ۵۰ دنیا در بخش مردان و ۱۰ بازیکن زیر رنکینگ ۳۰ جزو گزینه‌های کلی ما برای حضور در این رقابتها هستند.

سعادتمند گفت که با توجه به اعلام موافقت کتبی فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز با برگزاری جام ستارگان جهان در ایران، به زودی برای انجام اقدامات لازم در این زمینه را در دستور کار فدراسیون قرار می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها