تیم‌ملی والیبال تنها بازی مهم خود را ۳هیچ واگذار کرد!

پرواز جام به توکیو

جام جم ورزشی: مربی باتجربه والیبال کشور می گوید که قراردادهای بازیکنان در لیگ والیبال ایران سه برابر شده است.
کد خبر: ۸۲۶۶۴۴
قراردادها در والیبال 3 برابر شده است

بهروز عطایی، در خصوص شرایط این فصل تیم کاله آمل در لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: کاله امسال نسبت به فصول قبل تغییراتی داشته است، البته سال گذشته امور مالی را صرف توسعه سالن خود کردند اما امسال با توجه به قهرمانی در لیگ یک، تیم‌داری در لیگ برتر در دستور کار قرار گرفته و به جذب بازیکنان پرداختیم.

به گزارش مهر ، وی درباره هدفگذاری این تیم در فصل آتی تاکید کرد: با پتانسیل مالی موجود، سعی کردیم نیروهای بومی را جذب کنیم تا به اهداف‌مان نزدیک شویم، تمام تلاش فیزیکی ما این است مانند تیمی قهرمان تمرین کرده و کار کنیم اما بودجه ما نسبت به سایر تیم‌ها بسیار کمتر بوده و با توجه به بازیکنانی که جذب کرده‌ایم، نه مدعی قهرمانی هستیم و نه به سکوها فکر می‌کنیم. تنها می‌خواهیم یکی دو پله بالاتر از میانه جدول قرار بگیریم.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل ادامه داد: بازیکنان ما بیشتر بومی بوده و دارای میانگین سنی ۲۴ تا ۲۵ سال هستند. ما به دنبال برخی بازیکنان مطرح مثل عادل غلامی بودیم که شرایط مالی وی با تیم ما جفت و جور نبود، ضمن اینکه پاسور هلندی که فصل گذشته در تیم پیکان حضور داشت، بار دیگری برای ما بازی خواهد کرد.

وی با انتقاد از روند رو به افزایش دستمزدها در لیگ والیبال خاطرنشان کرد: تمایل هر مربی این است که بهترین نیروها را جذب کند و تیمش به بهترین شکل بسته شود اما وقتی باشگاهی تمامی اختیارات در تمامی زمینه‌ها را به مربی خود می‌سپارد، پس آن باشگاه از نظر مدیریتی ضعف دارد، مربی باید در زمینه فنی پاسخگو باشد نه اینکه ما تا انتقادی می‌کنیم برخی مربیان در زمینه‌های مختلف بخواهند پاسخگو باشند.

عطایی با اشاره به اینکه افزایش دستمزدها تا ۲۰ درصد می‌تواند منطقی باشد، تاکید کرد: ضمن اینکه برخی بازیکنان مانند معروف موسوی و محمودی در کلاس جهانی هستند و کسی اعتراضی به دستمزدهای آنها ندارد. اما حالا شاهد هستیم بازیکنان معمولی که قیمت آنها زیر ۱۰۰ میلیون بوده، سه برابر افزایش دستمزد دارند و دست کم ۳۰۰ میلیون تومان می‌خواهند. این رویکرد خوب نبوده و بهتر است فدراسیون در این باره ورود کند.

و ادامه داد: کاری به اینکه تیمی مثل سرمایه یا پیکان و شهرداری ارومیه چه سرمایه گذاری کرده‌اند ندارم، چرا که پتانسیل ما و بودجه در نظر گرفته برای تیم کاله در حد و اندازه آنها نیست و اگر صحبتی می‌کنم درباره افزایش غیر واقعی دستمزدهای بازیکنان معمولی والیبال است که باید جلوی آن گرفته شود.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در خصوص وضعیت تیم والیبال نوجوانان ایران نیز گفت: نوجوانان ما اگرچه شروع خوبی نداشتند اما به نظرم این تیم پتانسیل خوبی دارد و می‌تواند در جمع مدعیان قرار بگیرد. تیم نوجوانان یک فصل در لیگ برتر بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت، پیش بینی من این است که این تیم در مرحله نهایی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها