جام جم ورزشی: الهه احمدی می تواند تاریخ سازترین چهره زنانه ورزش کشور باشد.
کد خبر: ۸۲۶۱۹۹
مادر قهرمانی که به مدال المپیک فکر می کند +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، این بانوی تیرانداز که اخیرا در رقابت های کسب سهمیه المپیک مدال طلا به دست آورده است در المپیک 2012 لندن دست به کاری بزرگ زد و به مقام ششم المپیک دست یافت. البته او فاصله کمی با کسب مدال داشت تا به عنوان نخستین زن ایرانی مدال آور از این رقابت ها معرفی شود اما متاسفانه در مرحله پایانی در حالی که فاصله ای با مدال نداشت بر جایگاه ششم دنیا قرار گرفت.

حالا الهه احمدی به المپیک ریودوژانیرو فکر می کند و مدالی که برای آن حسابی نقشه کشیده است. احمدی در اوج ورزش قهرمانی طعم شیرین مادر شدن را چشید و در حالی در کمپ تیم های ملی تمرین می کرد که پسر کوچکش "پرواز" را نیز در کنار خود داشت. الهه با پسرش "پرواز" می خواهد به برزیل برود و نخستین مدال تاریخ ورزش بانوان ایران را از المپیک صید کند. کار بسیار سختی دارد به خصوص اینکه مسئولیت های مادرانه ای هم دارد اما برای او که در سخت ترین روزهای ورزشی مادر شد و با وجود داشتن یک فرزند کوچک مدال طلای رقابت های جهانی را گرفت کسب مدال المپیک هدفی محتمل و بسیار نزدیک به نظر می رسد.

در ادامه تصاویری از این بانوی قهرمان را در کنار پسرش پرواز می بینید، پسری که پس از بازگشت قهرمانانه مادرش از رقابت های جهانی به استقبال او در فرودگاه امام خمینی (ره) رفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها