جام جم ورزشی: قهرمان جودوی آسیا به دلیل مشکلات شدید مالی جودو را کنار گذاشت تا راه دیگری برای کسب درآمد پیدا کند.
کد خبر: ۸۲۵۸۷۹
خداحافظی قهرمان جودوی آسیا به دلیل مشکلات مالی

به گزارش جام جم ورزشی ، باز هم مشکلات مالی سد راه یک قهرمان دیگر شد. قربانی جدید جواد محجوب نام دارد، ورزشکاری که مدال طلای جودوی آسیا را در اختیار دارد اما به جای اینکه به حضور در المپیک 2016 برزیل فکر کند از جودو خداحافظی کرد چرا که مشکلات مالی بیشتر از این به او اجازه فعالیت در جودو را نمی داد.

او می گوید می خواهد جودو را کنار بگذارد تا به کشتی با چوخه روی بیاورد چرا که این رشته برایش هفته ای سه میلیون تومان درآمد دارد.

محجوب این خبر را در گفت و گو با ایسنا عنوان کرده است. وی در این رابطه به ایسنا گفت: دلیلی برای آمدن به رقابت انتخابی تیم ملی نداشتم! زندگی خرج دارد و من باید خرج 2 خانوار را بدهم به همین علت تصمیم گرفتم در همان رشته کشتی با چوخه فعالیت کنم چرا که هفته‌ای 3 میلیون تومان برای من درآمد دارد و ضمن اینکه احترام زیادی به من قائل می‌شوند.

جودوکار وزن 100- کیلوگرم تیم ملی افزود: چند روز دیگر مراسم عروسی‌ام در پیش است و هنوز نتوانسته‌ام وسایل مورد نیاز زندگی‌ام را به دلیل نداشتن پول تامین کنم. پس چرا باید به جودو بیایم که هیچ کس به فکر من نیست و درآمدی هم عایدم نمی‌شود؟ زندگی کردن خرج دارد و حتی اگر شده کارگری می کنم تا نیازهایم را برطرف کنم. من در گذشته برای کسب مدال ماشینم را فروختم تا خرج تمریناتم کنم به امید اینکه پس از کسب مدال تا حدی زندگیم تامین شود اما نه تنها هیچ اهمیتی به مدال من قائل نشدند بلکه وسیله امرار معاش زندگیم را نیز از دست دادم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها