تیم ملی فوتبال ساحلی ایران روز پنجشنبه و در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی درحالی به مصاف تاهیتی می‌رود که با برتری مقابل این تیم، رویای رسیدنش به جمع چهار تیم برتر این جام تعبیر می‌شود.
کد خبر: ۸۱۷۵۶۱
برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی

به گزارش مهر، مرحله یک‌چهارم نهایی هشتمین دوره رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ - پرتغال روز پنجشنبه با برگزاری چهار مسابقه پیگیری می‌شود که در آخرین دیدار این مرحله تیم ملی فوتسال ساحلی ایران برابر تاهیتی قرار می‌گیرد.

تاهیتی شاید نامی ناشناخته در عرصه بین‌المللی دارد اما میزبان دوره گذشته این رقابتها بوده و حتی به جمع ۴ تیم پایانی هم راه یافت اما با دو شکست برابر روسیه در مرحله نیمه‌نهایی و برزیل در بازی رده‌بندی، به رده چهارم جهان قناعت کرد.

شاگردان اوکتاویو در این دوره از رقابتها ابتدا اسپانیا نایب قهرمان جام جهانی گذشته را با نتیجه ۶ بر ۵ شکست دادند، سپس برابر برزیل تیم سوم دوره قبل را با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شدند و با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل مکزیک به جمع ۸ تیم برتر جام صعود کردند.

تیم ملی ایران که برای دومین دوره متوالی به این مرحله از جام می‌رسد، امیدوار است با برتری مقابل تاهیتی، تیمی که روز گذشته روسیه قهرمان جهان را شکست داد، به جمع ۴ تیم برتر جام جهانی فوتبال ساحلی رسیده و رویای خود برای رفتن روی یکی از سکوهای این رقابتها را تعبیر کنند.

البته رسیدن به این موفقیت بزرگ کار بسیار سختی است اما مردان ساحلی کشورمان در سال‌های اخیر توانستند افتخارات بسیاری را در این رشته بدست آوردند و قصد دارند با رسیدن به جمع ۴ تیم برتر جام، افتخارات خود را کامل‌تر کنند.

قطعا درخشش پیمان حسینی در درون دروازه، امیرحسین اکبری، محمد احمدزاده، علی نادری، مسلم مسیگر، فرید بلوک باشی، فاروق درا و ... در میانه میدان، می‌تواند شاگردان اوکتاویو را به این هدف بزرگ نزدیک‌تر کند.

برنامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ - پرتغال به شرح زیر مشخص شد:
پنجشنبه - ۲۵ تیرماه
* بازی شماره ۲۵: برزیل- روسیه، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا
* بازی شماره ۲۶: پرتغال - سوئیس، ساعت ۱۹، ورزشگاه پرایا دابایا
* بازی شماره ۲۷: ایتالیا - ژاپن، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا
* بازی شماره ۲۸: تاهیتی - ایران، ساعت ۲۲، ورزشگاه پرایا دابایا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها