جام جم ورزشی: این دوره از رقابت های کوپا آمریکا جولانگاه ستاره های گران قیمت دنیای فوتبال بود.
کد خبر: ۸۱۴۷۸۶
گران ترین کوپا آمریکای تاریخ

به گزارش جام جم ورزشی ، 99 سال پیش یعنی سال 1916 نخستین دوره رقابت های کوپا آمریکا برگزار شد و از آن زمان تاکنون این رقابت ها بدون وقفه برگزار می شود تا عنوان قدیمی ترین تورنمنت فوتبالی را از آن خود کند. تیم ملی فوتبال اروگوئه با کسب 15 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم این تورنمنت به شمار می رود.

اما در تاریخ 99 ساله رقابت های کوپا آمریکا ، این دوره از رقابت ها که به میزبانی شیلی برگزار شد چیز دیگری بود. یک ارزیابی ساده نشان می دهد رقابت های کوپا آمریکای شیلی به لحاظ داشتن ستاره های گران قیمت در ترکیب خود گران ترین تورنمنت تاریخ فوتبال آمریکای جنوبی است.

حدود 800 میلیون دلار فقط قیمت ستاره های درجه یک این تورنمت است، ستاره هایی که در راس آن لیونل مسی 250 میلیون دلاری قرار دارد. بر اساس این گزارش آرتورو ویدال ، مدل، خامس رودریگوئز، رادامل فالکائو، کوادرادو، الکسیس سانچز ، نیمار، داوید لوئیز، تیاگو سیلوا و .. دیگر ستاره های این دوره از رقابت های کوپا آمریکا بودند که در بازار نقل و انتقالات اروپایی از بالاترین قیمت ها برخوردارند.

به گزارش بلیچرریپورت ، بدین ترتیب رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی 2015 در مقایسه با ادوار گذشته از لحاظ داشتن بازیکنان و ستاره های درجه یک و گران قیمت در راس تاریخ این رقابت ها قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها