تیم ملی والیبال روسیه درحالی برای برگزاری دو مسابقه مقابل ایران وارد تهران شد که دستیار دوم ورونکوف به عنوان سرمربی موقت این تیم معرفی شده است.
کد خبر: ۸۱۳۲۶۷
سرمربی موقت تیم ملی والیبال روسیه تعیین شد

هفته هشتم لیگ جهانی والیبال از روز پنجشنبه آغاز می‌شود و به مدت چهار روز با برگزاری ۲۲ دیدار در سه سطح این رقابتها پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران این هفته راس ساعت ۲۱ روزهای جمعه و شنبه به مصاف تیم ملی والیبال روسیه خواهد رفت که قهرمانی المپیک ۲۰۱۲ لندن و لیگ جهانی ۲۰۱۳ را در پرونده کاری خود دارد.

تیم ملی والیبال روسیه در رقابت های لیگ جهانی امسال برابر تیم‌های آمریکا، لهستان و ایران ۱۰ شکست متوالی را پذیرفته است که آماری بی‌سابقه برای قهرمان المپیک ۲۰۱۲ است.

آندری ورونوکوف سرمربی تیم ملی والیبال روسیه پس از پایان دیدار دوم برابر آمریکا در هفته هفتم لیگ جهانی خود را مسئول نتایج ضعیف تیمش خواند و پس از آن از رهبری تیم ملی روسیه استعفا داد. مسئولان فدراسیون والیبال روسیه نیز با استعفای وی موافقت کردند.

ملی‌پوشان روسیه که بامداد امروز چهارشنبه برای برگزاری دو دیدار باقی‌مانده از مرحله گروهی لیگ جهانی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند الکساندر کلیمکین دستیار دوم ورونوکوف را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کردند تا برابر تیم ملی والیبال ایران هدایت تیم روسیه را بر عهده داشته باشد.

فدراسیون والیبال روسیه در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال روسیه اعلام کرد در هفدهم ماه ژوئیه نام سرمربی جدید معرفی خواهد شد.

همچنین خبرها حاکی از آن است ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم زنیت کازان روسیه گزینه اصلی روس‌ها برای هدایت تیم ملی والیبال روسیه بشمار می‌رود.

آلکنو که سابقه سرمربیگری تیم ملی والیبال روسیه را نیز در پرونده کاری خود دارد، برای پذیرفتن این پست اعلام آمادگی کرده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كواچ
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
۰
۰
سرمربی موقت تیم ملی والیبال تعیین روسیه شد....
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها