جام جم ورزشی: مهدی رحمتی با 127 بازی پیاپی در لیگ برتر رکورد دار است و می تواند این رکورد را در لیگ پانزدهم بهبود ببخشد.
کد خبر: ۸۱۲۵۸۱
رکورد 127 برای مهدی رحمتی

مهدی رحمتی تا به حال 345 بازی در لیگ کشور انجام داده است(5 بازی او برای فجر سپاسی در دوره آخر لیگ آزادگان بوده است).او در این مدت برای تیم های فجرشهید سپاسی،سپاهان،استقلال،مس کرمان،سپاهان(نوبت دوم)،استقلال(نوبت دوم)،پیکان واستقلال(نوبت سوم)بازی کرده است ورکورد استثنایی انجام 127 بازی متوالی در لیگ را از خود به جا گذاشته است.او در 128 بازی لیگ در 4 سال گذشته فقط در یک بازی غایب بوده است.او 121 بازی برای استقلال،90 بازی برای سپاهان،65 بازی برای مس کرمان،40 بازی برای فجر و29 بازی برای تیم پیکان انجام داده است.
سید مهدی رحمتی در سال 1391 که استقلال برای سومین بار قهرمان لیگ برتر شد،در 21 بازی از 34 بازی لیگ دروازه تیم خود را بسته نگهداشت،از 4 بازی جام حذفی هم در 3 بازی گل نخورد تا در 38 بازی فصل استقلال در این سال ،اودر 24 بازی صاحب چنین موقعیت استثنایی وجالبی شود.
سید مهدی رحمتی 76 بار هم برای تیم ملی بازی کرده ودر این 76 بازی 55 گل دریافت داشته است.او در 35 بازی تیم ملی هم دروازه تیم ملی فوتبال را بسته نگه داشته است.
سید مهدی رحمتی با احتساب مسابقات مختلف قاره ای ،398 بازی برای تیم های مختلف انجام داده است وبا انجام 2 بازی دیگر رکورد انجام بازیهای رسمی او در عرصه باشگاهی به 400 بازی خواهد رسیدوبا احتساب بازیهای ملی وباشگاهی باید گفت که او به طوررسمی تا به حال 474 بازی باشگاهی وملی انجام داده وبا استقلال پانصدمین بازی عمر ورزشی خود را انجام میدهد.

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها