جام جم ورزشی: مربی افسانه ای فوتبال ایتالیا اعتقاد دارد کشور اروپایی سوئد نسبت به آرژانتین استعدادهای تکنیکی بسیار بیشتری درون خود دارد.
کد خبر: ۸۱۲۲۸۰
زلاتان از مسی بهتر است

به گزارش جام جم ورزشی ، آریگو ساکی مربی افسانه ای فوتبال ایتالیا اعتقاد دارد زلاتان ابراهیموویچ از لیونل مسی بهتر است اما چیزی که باعث شده مسی بازیکن بهتری به نظر برسد این است که در تیم فوق العاده ای به نام بارسلونا و در کنار برترین بازیکنان فوتبال دنیا بازی می کند. او گفت:"ابراهیموویچ یکی از بهترین بازیکنان جهان است. اگر فوتبال یک ورزش انفرادی بود، فکر می‌کنم او بازیکن بهتری نسبت به مسی می‌شد. این نقطه قوت بارز ایبرا است ولی همچنین او را نسبت به دیگر بازیکنان برای بازی تیمی محدود می‌کند. در زمان حضور من در میلان، بازیکنانی مثل مارکو فان باستن و جورو ووآ حضور داشتند. ووآ پتانسیل بالاتری نسبت به فان باستن داشت و تنکیکی تر بود ولی فان باستن ارتباط بهتری با دیگر بازیکنان تیم داشت و برای همین به بازیکن بزرگتری تبدیل شد."

به گزارش سایت گل زلاتان ابراهیموویچ و لیونل مسی یک فصل با هم در بارسلونا همبازی بودند اما پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسا که اعتقادی به بازی زلاتان نداشت بیشتر او را روی نیمکت می نشاند. زلاتان پس از جدایی به شدت از گواردیولا و البته لیونل مسی انتقاد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها