جام جم ورزشی: ستاره های محبوب و حرفه ای دنیا در قبال تماشاگران همیشه رفتار بسیار محترمانه از خود نشان می دهند.
کد خبر: ۸۱۲۲۱۳
رفتار متفاوت ستاره های روز دنیا با هواداران

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین ، برخی از این ستاره ها حتی در بدترین شرایط و در حالی که انتقادات سختی نسبت به آنها می شود باز هم احترام هواداران باشگاه و تیم خود را حفظ می کنند، نمونه اش ماریو گوتزه که در سال گذشته در فینال جام جهانی 2014 برزیل گل قهرمانی آلمان را وارد دروازه آرژانتین کرد. اخیرا یک هوادار بایرن مونیخ به دلیل اینکه در بازی پلی استیشن به وسیله شخصیت انیمشینی ماریو گوتزه یک پنالتی را به هدر داده بود دسته پلی استیشن خود را می شکند و به دنبال این اتفاق نامه ای به باشگاه بایرن مونیخ می فرستد و از گوتزه می خواهد خسارتش را بدهد چون او باعث شکسته شدن دسته پلی استیشن او شده است!

گوتزه در مقابل این هوادار فروتنی به خرج داده و ضمن درج یک نامه عذرخواهی برای او یک دسته پلی استیشن نو و جدید می فرستد.

گرث بیل، کریستیانو رونالدو، وین رونی، نیمار، لیونل مسی، آندره آ پیرلو و ... نیز از بزرگ ترین ستاره های دنیای فوتبال به شمار می روند که همواره رفتار احترام آمیزی مقابل هواداران حتی خشمگین خود دارند و هرگز رفتار بی ادبانه ای از خود نشان نمی دهند.

حال اگر کمی رفتارهای این سوپراستارهای محبوب را با بازیکنان ایرانی مقایسه کنیم پی به عمق فاجعه در فوتبال ایران می بریم! هنوز یادمان نرفته مدافع پرسپولیس چگونه یک هوادار را به باد کتک گرفت، هنوز یادمان نرفته بازیکن سابق تیم ملی چگونه مقابل ورزشگاه محل تمرینات تیم ملی یک دختر هوادار را که برای امضا گرفتن از او از راه دوری آمده بود "غربتی" خطاب کرد. هنوز یادمان نرفته دروازه بان گران قیمت لیگ برتری در مقابل هوادارانی که علیه او شعار می دادند چه حرکت زشتی از خود نشان داد. ده ها نمونه از این اتفاقات اینچنینی در فوتبال ایران ثبت شده است. کاش فوتبالیست های وطنی به جای تقلید از مدل موی فلان ستاره خارجی و یا حک کردن تاتوهای عجیب و غریب بر روی ساق پا و دست حرکات این چنینی را از ستاره های روز دنیا تقلید می کردند...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها